سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام حاجبی / قشم

حوزه / امام جمعه قشم گفت: با فرهنگ مقاومت و پایداری اکنون دشمنان ما در انزوا قرار گرفته‌اند و این نشانه قدرت الهی بر امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم عصر امروز در همایش وحدت و مقاومت در مجتمع تجاری ارسلان بندر تاریخی لافت شهرستان قشم، اظهار داشت: ویژه برنامه‌هایی با محوریت وحدت در شهرستان قشم در سایه قرآن تشکیل می‌شود که خود نشانه چنگ زدن به حبل الله است.

وی افزود: قرآن کتاب الله است و پیامبر اسلام(ص) و عترت نیز همگی حبل الله است و در راستای مسیر الهی هستند.

امام جمعه قشم بیان کرد: ما در دورانی مسیر وحدت را ادامه می‌دهیم که در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با بصیرت در رفتار و گفتار امامین انقلاب این کشتی را به سر مقصود کمال آن خواهیم رساند.

حجت‌الاسلام حاجبی ادامه داد: همه ما در صحنه اصلی مقاومت قرار داریم و چه شیعه و سنی، نیازمند اتحاد و همبستگی برای ایستادن در مقابل دشمنان اسلام هستیم.

وی اظهار کرد: با فرهنگ مقاومت و پایداری اکنون دشمنان ما در انزوا قرار گرفته و این نشانه قدرت الهی است.

امام جمعه قشم خاطرنشان کرد : توحیدی که بنیانگذار جمهوری اسلامی، آن را فریاد زدند، امروزه در اتحاد و همدلی و یکپارچگی مسلمانان تجلی یافته است.

حجت‌الاسلام حاجبی گفت: به‌واسطه اتحاد، خداوند برکات خود را بر جوامع مسلمین می‌گستراند و به آنها عزت و پایداری می‌دهد.

در پایان این مراسم از زحمات نماینده ولی فقیه در هرمزگان در عرصه همکاری و تلاش برای ایجاد اتحاد و وحدت بین شیعه و سنی تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha