یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام حاجبی

حوزه/ حجت‌الاسلام حاجبی گفت: در واقع فرهنگ تبیین پیش نیاز جهاد تبیین است، و فرهنگ تبین به ما می‌آموزد که در فضاسازی‌های خطرناک و مسموم دشمن به درستی راه را تشخیص بدهیم و در رفتارمان ناآگاهانه تصمیم نگیریم و شتاب زده عمل نکنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم امروز در خطبه های نمازجمعه با بیان اینکه کلید اساسی همه قفل‌ها و حل مشکلات جامعه، امید و نگاه خوشبینانه به آینده است گفت: در طول دهه‌های عمر انقلاب، سیاست تبلیغی دشمن و رسانه‌ها و برنامه‌های آنها، مایوس سازی مردم و حتی مسئولان و مدیران از آینده بوده است و باید جوانان پیشگام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشند.

وی افزود: رویش‌های انقلاب فراتر از ریزش‌های آن بوده است و دشمن از همین هراس دارد چرا که شعارهای انقلاب کهنه شدنی نیستند و دارای طراوت و تازگی هستند ولی آنچه امروز بدان نیاز داریم فرهنگ تبیّن است و برای امید به آینده نیز جهاد تبیین لازم داریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قشم گفت: در واقع فرهنگ تبیین پیش نیاز جهاد تبیین است، و به ما می‌آموزد که در فضاسازی‌های خطرناک و مسموم دشمن به درستی راه را تشخیص بدهیم و در رفتارمان ناآگاهانه تصمیم نگیریم و شتاب زده عمل نکنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha