شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ذ

حوزه/ سرهنگ امیری‌کیا گفت:جهاد تبیین و بیان و توجه دادن افکار عمومی به دستاوردهای انقلاب اسلامی راهکار مقابله با دشمنان این آب و خاک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان؛ امروز نشست بصیرتی با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در جمع نمازگزاران نماز جمعه اهل سنت روستای باسعید و با سخنرانی فرمانده ناحیه سپاه قشم برگزار شد.

فرمانده ناحیه سپاه قشم در این نشست به اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده اند.

جناب سرهنگ امیری‌کیا بیان کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم را چهار مولفه اصلی در انتخابات پیش رو عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان مجری انتخابات؛ برگزاری یک انتخابات سالم و بی طرفانه است تا آرامش و اطمینان مورد نیاز جامعه فراهم شود.

وی در ادامه گفت: اکنون بیداری اسلامی به برکت خون شهدا و درایت رهبری آگاهانه، هوشیار و مردمی وفادار بوده است که زمینه سقوط دولت‌های استکباری در دنیا را فراهم ساخته است.

امیری کیا در ادامه مطلب افزود: تکلیف ما این است که در انتخاب اصلح تابع و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و در برابر دشمنان با صلابت بایستیم.

وی در پایان تصریح کردند: جهاد تبیین مختص به گروه خاصی و یا موضوع خاص نبوده بلکه مربوط به کل جامعه و همه موضوعات می باشد و از همه انتظار داریم به موضوع جهاد تبیین و بصیرت افزایی بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha