یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی گفت: عدم ارائه گزارش و یا کم توجهی در ارائه گزارش گاها باعث می‌شود دستگاه متهم به کم کاری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، جلسه شورای اقامه نماز شهرداری تبریز با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان، تیزپاز معاون شهرداری تبریز و سایر اعضای شورای اقامه نماز، روز گذشته برگزار شد.

حجت الاسلام آقاجانی با تأکید بر اهمیت انعکاس گزارش عملکرد دستگاه‌ها، اظهار داشت: عدم ارائه گزارش و یا کم توجهی در ارائه گزارش گاها باعث می‌شود دستگاه متهم به کم کاری شود.

وی ادامه داد: از تمامی فعالان نمازی در شهرداری تشکر می‌کنم، اما در کنار تقدیر، گلایه‌ای نیز وجود دارد و انتظار می‌رود در کنار مسائل عمرانی شهرداری، مباحث نمازی، طبق تفاهم نامه ارسالی از وزارت کشور، با مشارکت ستاد اقامه نماز، در برنامه‌های شهرداری نمود داشته باشد.

تیزپاز معاون شهرداری تبریز نیز با تأکید بر نظارت‌های مستمر، یادآور شد: درخصوص نظارت‌ها، حتما در کنار تشویق‌ها، تنبیه هم داشته باشید که در روند پیشرفت کار نتیجه بیشتری دارد.

وی ادامه داد: برای احصاء دقیق مشکلات و کمبودها، مکانیزم نظرسنجی از طریق پیامک شهروندان به سامانه در ورودی نمازخانه‌ها احداث شود، همچنین شماره تماس مسئول نمازخانه نیز نصب شود تا درصورت بسته بودن نمازخانه، مراجعه کنندگان معطل نشوند.

معاون شهرداری تبریز، با اشاره به لزوم توجه به راهکارهای آگاه سازی مردم و تأثیر گذاری در مخاطب، اظهار کرد: تهیه و طراحی یک روایت یا جمله حکیمانه با موضوع نماز و مهدویت که تاثیر گذاری‌ بیشتری دارد، به صورت نو آورانه، در پارک‌ها نصب شود.

در ادامه، کارشناسان برای توسعه و ترویج نماز در مراکز سازمان شهرداری و راهکارهای رفع سریع مشکلات و موانع، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha