پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1061387
۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ امروز روز شهادت بانویی است که فخر کائنات و بهانه خلقت شد، بانویی که صورت کامل انسانیت در وجود او تجلی پیدا کرد، همو که با گذر از همه مراحل بندگی، مظهر انسان کامل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، زنی که با رسیدن به قله‌های کمال الگوی تمام عیار زندگی شد و با عبودیت پروردگار خود را از قفس تنگ دنیا آزاد کرد و نامش را در میان رستگاران تاریخ جاودانه نمود.

او در زمانی که جایگاه زن بی‌قدر و منزلت بود، نگاه به زن را نه تنها به سمت نگاهی انسانی سوق داد بلکه نگاه آسمانی به زن را در قاموس دین و سپهر جامعه نهادینه کرد.

و امروز در جهانی که گردانندگان آن مادینگی زن را ابزار تبلیغات کالاهای خود کرده‌اند و زنانگی زن را در بازارهای جلوه‌گری و طنازی دست به دست می‌کنند و به دنبال این هستند که دختران و زنان مسلمان را نیز با نام آزادی مانند رجاله‌های بی‌هویت خود کنند.

تنها الگوی سعادت و عزت زنان و دختران ایران فاطمه است که ثابت کرد هم می‌توان زن بود و انسانیت را فریاد زد و هم می‌توان زندگی را در ابدیت و جاودانگی معنا نمود و قهرمانانه بر مسیر حقیقت و ولایت پافشاری کرد و هم سند حقانیت مسیر توحید و یکتاپرستی شد.

محمد استوار میمندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha