سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
لازمه دوستی و محبت به حضرت فاطمه زهرا(س) عمل و پیروی از سخنان ایشان است

حوزه/ استاد مدرسه علمیه صدیقه کبری(س)، گفت: لازمه دوستی و محبت به حضرت فاطمه زهرا(س) عمل و پیروی از سخنان ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، خانم اعظم آزادی، استاد مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) که در این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: لازمه دوستی و محبت واقعی به حضرت فاطمه(س) در عمل و پیروی از آن حضرت است.

وی افزود: این دوست داشتن با نوع دوست داشتنی که ما در زندگی بین افراد نزدیک خود داریم، متفاوت بوده و منظور از آن، عمل پسندیده است که مورد رضایت آن حضرت(س) واقع شود.

استاد مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) یادآور شد: باید سعی شود با نیت خالص، برکات و توفیقات را در زندگی جاری کنیم، چرا که نیت و عمل خالصانه در زندگی نمود دارد، همانند شیخ عباس قمی صاحب مفاتیح الجنان که با نیت و محبتی که نسبت به حضرت زهرا(س) داشت به تألیف مفاتیح پرداخت و به سبب این نیت تمام مجالس و مجامع دینی با استفاده از مفاتیح و ادعیه‌ای که در آن جمع آوری شده، رونق یافته است.

وی با اشاره به مسأله اطاعت زن از شوهر که در احادیث نقل شده، خاطرنشان کرد: بانوان باید این مسئله را در زندگی خود رعایت کنند و سپس با اطاعت از ولایت و امام خود، امید است تا مشمول شفاعت حضرت زهرا(س) واقع شوند.

خانم آزادی یادآور شد: سعی نماییم که اهل بیت(ع) را در زندگی خود مد نظر قرار دهیم و با توسل به ایشان زندگی مادی و معنوی خود را تنظیم کنیم، زیرا یاد اهل بیت(ع) در زندگی آثار و برکات فراوانی دارد، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بر این موضوع تأکید دارند که رزق و روزی یک ساله خود را در فاطمیه می‌گیرند، ما نیز رزق و روزی مادی و معنوی خود را در این ایام از حضرت زهرا(س) دریافت نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha