دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تشییع شهدا

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم این استان در تشییع شهدای گمنام قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم لرستان در تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین»

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرام بخش و بهجت انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند.
حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی

در سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره «سلام الله علیها» شاهد حضور وصف ناپذیر مردم انقلابی و ولایتمدار استان لرستان در مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهر ۴ شهید والا مقام هشت سال دفاع مقدس بودیم که این خود در واقع نشان دهنده این واقعیت است که شهدا زنده‌اند و نام و یاد آنها در دل‌ها جاودان است.

این حضور پر شور و شعور، نشانه پیوند ناگسستنی مردم بخصوص نسل جوان با شهدا، انقلاب اسلامی و ولایت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که بحمدالله روز به روز در وجود مردم زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند.

علیرغم تلاش دشمنان در تغییر بینش و افکار مردم با دسیسه‌های گوناگون، در ایام پر خیر و برکت فاطمیه(س) شاهد استقبال کم‌نظیر مردم شهرهای مختلف استان از شهدای گمنام و برگزاری مجالس سوگواری در ایام فاطمیه (س) در تکایا، حسینیه‌ها، مساجد و محافل عزاداری خانگی و برپایی مواکب و پذیرایی از خیل عزاداران در سطح استان بودیم که این خود حکایت از عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم صلوات الله اجمعین» و شهدای والامقام دارد و قطعاً اجر و پاداش آن در نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام از حضور حماسی، پرشور و کم نظیر مردم در این مراسم با شکوه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امید است که در پرتو عنایات خاصه ائمه اطهار و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت امام خامنه‌ای، ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء باشیم.

سید احمدرضا شاهرخی
۱۴۰۱/۱۰/۶ برابر با سوم جمادی الثانی ۱۴۴۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha