دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تشییع شهدا

حوزه/ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم این استان در تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سرهنگ پاسدار محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در پیامی از حضور باشکوه، پرشور و حماسی مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

در این ایام که ایران اسلامی عزادار دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بود و شهدای گمنام آسمان ایران را آکنده از عطر شهادت کردند، افتخارات بزرگی که نصیب مردم مومن، انقلابی، با بصیرت و ولایتمدار استان لرستان شد، ورود پیکرهای پاک و مطهر ۴ لاله فاطمی به این خطه بود.

خدای متعال را شاکریم که در چنین ایامی، شاهد حضور آگاهانه و غیر قابل توصیف و بصیرت آمیز مردم مومن، انقلابی، ولایتمدار و شهید پرور استان لرستان در مراسم تشییع ۴ لاله فاطمی دفاع مقدس بودیم.

بی‌شک این حضور و شکوه که باعث یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب می‌شود، نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد.

اینجانب، از حضور آگاهانه، حماسی، پرشور، دشمن شکن و کم نظیر مسئولان، خانواده‌های معزز شهدا، اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در این مراسم باشکوه تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدواریم که بتوانیم ادامه دهنده راه پر فروغ شهدای گرانقدر باشیم و در راه حفظ نام و یاد شهدا بیش از پیش تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha