یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز افتخار حقانیت ایران بر همه ثابت شده است، از دوران انقلاب تاکنون دشمنان همه در یک صف در برابر ما ایستاده بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار اصغر عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا، امروز در آیین تشییع شهید گمنام در گروه صنعتی تراکتورسازی، اظهار داشت: شهدای گمنام که هراز گاهی در تفحص کشف و در شهرها تشییع می‌شوند به خاطر این است که خط سیر اسلام و انقلاب را گم نکنیم.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام(ص) مسلمانان را به قرآن و عترت سفارش کرده است، بیان کرد: به تأسی از قرآن و عترت باید در برابر ظالم بایستیم و از مظلوم دفاع کنیم، ملت ایران در این خصوص سربلند است و همه دنیا بر آن گواهی می‌دهند.

سردار عباسقلی زاده افزود: مردم وفادار ایران در همه برهه‌ها با تمام توان ایستادند و نمونه آن کارکنان این مرکز صنعتی است که علاوه بر فعالیت در زمان جنگ، اکنون در برهه اقتصادی نیز تلاش دارند و همه این اقدامات به برکت شهداست.

وی خاطرنشان کرد: همه ابرقدرت شرق و غرب اگر امروز در برابر ایران سرتعظیم فرود می‌آورد به برکت ایستادگی مردم و شهداست.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: امروز افتخار حقانیت ایران بر همه ثابت شده است، از دوران انقلاب تاکنون دشمنان همه در یک صف در برابر ما ایستاده بودند.

وی با بیان اینکه اگر امروز در موضوع فضای مجازی مقاومت کنیم دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، یادآور شد: دشمن در فضای مجازی قوی است و با شایعه و دروغ، درصدد مقابله با نظام جمهوری اسلامی است.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به اینکه ما در فضای واقعی مقاوم هستیم، گفت: امروز تحریم دشمنان نیز در راستای مقابله با ماست، تحریم‌ها بر مردم فشار می‌آورد، ولی علیرغم آن مردم صبورانه ایستادند و با وجود مشکلات اقتصادی و کاستی‌های برخی مسئولان در کنار نظام و انقلاب ایستاده‌اند تا به هدف و آرمان اصلی خود برسند.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: ایران باید با تکیه بر توان خود و به تأسی از راه روشن شهدا ایستادگی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha