شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: اقامه نماز عبادی سیاسی و وحدت بخش جمعه خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در مراسم معرفی امام جمعه بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت اظهار داشت: شهرستان کوهدشت سرزمین عالمان و مبلغان بزرگ است که خدمات دینی و فرهنگی فراوانی به اسلام و انقلاب ارائه داشته‌ است.

وی بیان داشت: در بخش کوهنانی نیز ظرفیت‌های تاریخی و شناخته شده‌ بسیاری وجود دارد و همواره شاهد معرفی علمای بزرگی از این منطقه به جهان اسلام و انقلاب بوده‌ایم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اقامه نماز عبادی سیاسی و وحدت بخش جمعه، خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: بر پایی نماز جمعه روحیه فداکاری را در ملت ایران تقویت نموده و ائمه جمعه باید از توان تبلیغی خود با بهره‌گیری از تریبون نماز جمعه، در راستای بیان مشکلات مردم در شهرها بخش و روستاهای مختلف همت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: همه دشمنان ایران اسلامی هم قسم شده‌اند تا به کشور آسیب برسانند، اما ملت غیور و ولایی ایران اسلامی باید با وحدت و همدلی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه خرم‌آباد در بدو ورود به بخش کوهنانی کوهدشت لرستان با حضور در گلزار شهدای شهر، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha