پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبریز

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: شهید سلیمانی با تکیه بر گفتمان مقاومت و انقلابی‌گری، در مقام عمل و حقیقت استکبارستیزی را نشان داد و داعش و آمریکا را به ذلت کشاند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار رحیم نوعی‌اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س)، شامگاه روز پنجشنبه در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع عجب‌شیر گفت: مکتب حاج قاسم با تفکر برگرفته از نهضت عاشورای حسینی شکل گرفت و بر همین اساس سردار دلها سرانجام به مقصود خود که همانا شهادت در راه اهل بیت (ع) بود، رسید.

وی به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: شهید سلیمانی با تکیه بر همان گفتمان مقاومت و انقلابی‌گری در مقام عمل و حقیقت استکبارستیزی را نشان داد، داعش و عزت آمریکا را در مناطق شام و سوریه به ذلت کشید و بساط کفر را از آن منطقه برچید.

سردار نوعی‌اقدم خاطرنشان کرد: ملت ایران نیز در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفتمانی از جنس مقاومت و انقلابی‌گری داشتند و اراده آنان در سایه اخلاص، به اراده الهی تبدیل شد تا بتوانند بر وابستگی کشورمان به غرب و شرق پایان دهند و این انقلاب را پیروز برسانند.

وی اضافه کرد: ملت ایران در طول بیش از چهار دهه گذشته نیز با مقاومت و انقلابی‌گری روی پای خود ایستادند و به همین دلیل هم توانستند پا روی ابرقدرتی آمریکا بگذارند.

سردار نوعی‌اقدم تداوم مقاومت و انقلابی‌گری به عنوان گفتمان انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: یکی از علت‌هایی که امامین جمهوری اسلامی ایران با هرگونه مذاکره با آمریکا مخالف بوده‌اند، این است که آمریکا روی استراتژی «می‌خواهم شما نباشید» پافشاری می‌کند و گفتمان در برابر آنان باید مقاومت و انقلابی‌گری باشد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) افزود: یک تفکر غلط جهانی در دنیا وجود دارد که خود آمریکا آن را القاء کرده است و آن هم اینکه آمریکا در همه چیز ابرقدرت است و در تجهیزات نظامی، علمی، پزشکی، فناوری هسته‌ای و غیره حرف اول را می‌زند؛ در حالی که ما بیش از ۴۳ سال با عزت و سربلندی مستقل عمل کرده‌ایم و آمریکا نتوانست علیه کشورمان کاری کند.

وی بر خباثت دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکا اشاره کرد و گفت: استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی تمامی گروه‌های منافقین، خلق عرب، خلق کرد، خلق مسلمان و همه را به کار گرفتند و جنگی علیه مسلمانان راه انداختند؛ با این حال هزاران شهید را تقدیم انقلاب کردیم اما آنچه که ما خواستیم شد نه آنچه که آمریکا می‌خواست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha