دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: سردار سلیمانی شخصیتی بود که تمام وجودش را برای نظام اسلامی هزینه کرد و حتی یک ذره از نظام اسلامی را برای خود هزینه نکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، الگویی مناسب برای همه مسئولان در کشور است، اظهار داشت: سردار سلیمانی شخصیتی بود که تمام وجودش را برای نظام اسلامی هزینه کرد و حتی یک ذره از نظام اسلامی را برای خود هزینه نکرد.

امام جمعه بوشهر به ویژگی‌های سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخت و افزود: از ویژگی‌های این شهید بزرگوار می‌توان به مجاهدت کارآمد با تمام وجود، سربازی تمام عیار برای سربلندی اسلام و نظام و ولایتمداری اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، خاطرنشان کرد: دشمنان هیچگاه از توطئه و دسیسه‌های خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نمی‌کشند و همواره در تدارک فتنه‌های جدیدی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا با تمرکز بر اندیشه‌ها و فکرها، ظرفیت‌ها و داشته‌های یک تمدن و کشور را تصاحب کند، گفت: جهان استکبار همواره به دنبال تسلط بر نقاطی است که اندیشه دینی و تمدنی دارند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال تلاش است تا نظام را دچار بحران کند تا به اهداف مد نظر خود برسد، اضافه کرد: در سال ۸۸ دشمن با تدارک برنامه‌ها و اجرای طرح‌های متنوع در تلاش بود تا نظام دچار چالش جدی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: این تهاجم و فتنه سیاسی بسیار سنگین، با درایت و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، بصیرت و ولایت مداری مردم خنثی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha