دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علی خاتمی

حوزه/ امام جمعه شهر زنجان گفت: وعده‌های حل مشکلات اقتصادی نباید فراموش شود و باید تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر زنجان، افزود: قبلا گفته می شد که تحریم ها در مشکلات اقتصادی ۲۰ درصد تاثیر دارد و مابقی مربوط به مدیریت داخل است، چرا به گفته هایمان دقت نداریم و چرا وعده ها فراموش می شود؟

وی با بیان اینکه تلاش های صادقانه ای برای حل مشکلات انجام می شود ولی این تلاش ها کافی نیست، اظهار داشت: یکی از راه های غافل نشدن از مردم رسیدگی به حل مشکلات آنان است که در مقاطع مختلف از جان، مال و فرزندان خود برای دفاع از انقلاب و نظام مایه گذاشتند و انصاف نیست که مورد غفلت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مقابله با فتنه های مختلف فقط با حضور و مشارکت مردم ممکن شده است، افزود: باید برای حل مشکلات تلاش های بیشتری شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود از ۹ دی ماه به عنوان نماد اعلام وفاداری ملت نسبت به ستون خیمه انقلاب یاد کرد و گفت: دشمن از ابتدای انقلاب با انواع توطئه ها همچون حمایت از گروهک ها، کودتا و جنگ تحمیلی درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی بود و چون نتیجه ای نگرفت در سال های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و امروز به بهانه های مختلف دنبال ایجاد فتنه است.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: با اینکه دشمن از رسیدن به اهداف خود در ضربه زدن به نظام ناکام مانده ولی همچنان فتنه و توطئه چینی آنها علیه انقلاب اسلامی تداوم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این سردار والامقام به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک فرد نبود بلکه باید به او به عنوان یک مکتب نگاه کنیم.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی قبل از هر چیز در جهاد اکبر که همان جهاد با نفس است پیروز شد و ۴۰ سال شبانه روز در خدمت انقلاب و عزت ایران اسلامی مجاهدت کرد.

خاتمی تصریح کرد: سردار سلیمانی روحیه مقاومت و ایستادگی داشت و تربیت شده مکتب ولایت و اهل بیت علیهم السلام بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha