سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ا

حوزه / امام جمعه قمصر گفت: هر کدام از ما با نگاه به زندگی حاج قاسم و توجه به فرمایشات ایشان، هرگز در فتنه‌ها غرق نمی‌شویم و راه نجات را پیدا می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین کتابچی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قمصر در مصلای این شهر، ضمن گرامی داشت سالروز حماسه ۹ دی، اظهار داشت: از هیئات مختلف مذهبی قمصر به جهت همت در برپایی مجالس و دسته‌های عزاداری حضرت زهرا(س) قدردانی می‌کنم.

امام جمعه قمصر، ۹ دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست و خاطرنشان کرد: با استفاده از فرصت ۹ دی، باید نسبت به تبیین اهداف انقلاب، دشمن شناسی و جبهه نفاق بیشتر توجه شود.

وی تصریح کرد: همانطور که تا چند سال قبل، بهمن ماهی بود که ملت انقلابی ایران از همه نسل‌ها با پرداختن به بازخوانی تاریخ انقلاب و اهداف انقلاب و مرور معرفتی به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی می‌رسید، الان هم باید در جهت حفظ و گسترش انقلاب اسلامی و ولایت، ۹ دی را معرفی کنیم.

حجت الاسلام کتابچی، ۹ دی را ایام الله دانست و افزود: با طلوع خورشید نورانی یوم الله ۹ دی و به دنبال آن شهادت مالک اشتر انقلاب اسلامی شهید سلیمانی در ۱۳ دی ماه رقم خورد.

امام جمعه قمصر، با اشاره به سالروز ارتحال عمار انقلاب مرحوم آیت الله مصباح یزدی، گفت: همانطور که ماه بهمن، کارنمای رهبری امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب است، ماه دی، کارنمای رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در حفظ اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه در دوران سخت آخر الزمان، بدون بصیرت عمیق و اعتقاد راسخ قلبی نمی‌توان از فتنه‌ها عبور کرد، یادآور شد: هر کدام از ما با نگاه به زندگی حاج قاسم و توجه به فرمایشات ایشان، هرگز در فتنه‌ها غرق نمی‌شویم و راه نجات را پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha