جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد با بیان اینکه بصیرت مردم ایران اسلامی در یوم الله ۹ دی به موقع و هوشیارانه بود، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی امروز نیز با وجود مشکلات اقتصادی و انواع تحریم ها، همچنان پشتیبان نظام و انقلاب هستند و بصیرت خود را در مقابل توطئه های دشمنان حفظ خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان در مصلی بروجرد با اشاره به اینکه یوم الله ۹ دی روز بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی در مقابل فتنه ها و نیرنگ های دشمنان اسلام و انقلاب بود، افزود: مردم در یوم الله ۹ دی نشان دادند تا پای جان پشتیبان ولایت فقیه و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه بصیرت مردم ایران اسلامی در یوم الله ۹ دی به موقع و هوشیارانه بود، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی امروز نیز با وجود مشکلات اقتصادی و انواع تحریم ها، همچنان پشتیبان نظام و انقلاب هستند و بصیرت خود را در مقابل توطئه های دشمنان حفظ خواهند کرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، خاطر نشان کرد: حاج قاسم مطیع محض ولایت فقیه بود و سربازی جان بر کف در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب و خدمت به مردم مسلمان و آزاده جهان بود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اکنون نیز مدیران باید با خدمت جهادی و انقلابی در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارند و فعالیت و رسالت خود را انجام دهند، گفت: مدیر باید دلسوز و شیفته خدمت به مردم باشد و مدیران باید همانند رئیس جمهور در راستای خدمت به مردم دغدغه مند باشند.

وی با بیان اینکه مدیران سفارشی توانایی و کارآمدی لازم را برای خدمت به مردم ندارند، اظهار داشت: امروز در شرایط آزمون و خطا قرار نداریم و مدیران ناکارآمد باید کنار رفته و کار را به مدیران توانمند بسپارند.

امام جمعه بروجرد در پایان با قدردانی از اقدام برخی مغازه ها و مراکز خرید مبنی بر عدم ارائه خدمت به افراد بی حجاب، خاطرشان کرد: این اقدام شایسته تقدیر است و نشان می دهد مردم ما همچنان پایبند اصول و ارزش های اسلامی و مساله عفاف و حجاب هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha