دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: همه وظیفه داریم که زندگی این سردار بزرگ را برای جوانان مملکت به درستی بیان کنیم، زیرا الگوپذیری از این شهید والامقام می‌تواند نسل آینده این کشور را در برابر توطئه‌های نرم و عقیدتی دشمنان بیمه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در جلسه درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه، اظهار داشت: فردی که از تمام مواهب برخوردار است ولی دارای حُسن خلق نباشد، نمی‌توان وی را فردی خوشبخت به معنای واقعی دانست.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: گرچه امروز نداشتن مشکلات مادی برای همه مهم است، ولی در بُعد معنوی و روحی نیز انسان باید ثروتمند باشد و کمال انسان در این موضوع است.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران همیشه مدافع این نظام بوده‌اند، افزود: در بسیاری از رویدادهای مهم، تاریخی و سرنوشت ساز، این حضور ملت ایران بوده است که معادلات را برهم زده است، بنابراین یکی از رموز اقتدار نظام اسلامی، حضور همیشه مردم در صحنه است.

ماموستا خدایی ادامه داد: در ۹ دی‌ماه سال ۸۸، ملت ایران با خروش خود فتنه دشمنان این نظام و انقلاب را خنثی کردند و در ماه‌های اخیر نیز دوباره این شکوه و عظمت خود در دفاع از کشور را نشان دادند، لذا باید همه مسئولان قدردان این ملت نجیب و قدرشناس باشند و مشکلات آنان را برطرف کنند.

امام جمعه شهرستان بانه در بخش دیگری با اشاره به برخی از ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: شهید سلیمانی دارای شخصیتی والا، تقریبی و وحدت آفرین بود، این شهید در راه مبارزه با تروریسم و داعش در منطقه، همواره به دنبال آسایش مسلمین و ملت‌ها بود و هرگز مسایل مذهبی و قومی را در امور کاری خویش دخالت نمی‌داد و همین امر نیز باعث شد که مهر این شهید عزیز در دل همه ملت‌های منطقه و حتی جهان تا ابد ماندگار باشد.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی در زندگی شخصی خویش و برخورد و رفتار با دیگران، شخصی بی‌نهایت با کمالات، فروتن و متواضع بودند، ولی در میدان نبرد با دشمنان اسلام بسیار ثابت قدم و استوار بودند تا جایی که تروریست‌ها حتی از شنیدن نام این شهید می‌ترسیدند.

ماموستا خدایی خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم که زندگی این سردار بزرگ را برای جوانان مملکت به درستی بیان کنیم، زیرا الگوپذیری از این شهید والامقام می‌تواند نسل آینده این کشور را در برابر توطئه‌های نرم و عقیدتی دشمنان بیمه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha