جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: امروز در سراسر منطقه و حتی جهان از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد و الگوی مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی یاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: جوانان به عنوان مدیران و مسئولان آینده کشور باید مورد توجه باشند و زمینه اشتغال، مسکن و ازدواج آنان را فراهم آوریم و از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه و نگاهی بسیار ویژه‌ای به نسل جوان کشور دارند.

امام جمعه سنندج گفت: خوشبختانه ایران از نظر منابع طبیعی و خدادادی کشوری ثروتمند و غنی است، بنابراین انتظار داریم که با داشتن این همه نعمت خدادادی، روند توسعه مملکت و رفع مشکلات مردم از اولویت‌های دولت و نظام باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: امروز شاهد مهاجرت روستائیان به شهرها و ایجاد پدیده حاشیه نشینی هستیم، بنابراین اگر نگاه ما به حوزه کشاورزی نگاهی سطحی باشد در آینده‌ای نه چندان دور باید شاهد بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی هم در روستاها و هم در حاشیه شهرها باشیم.

وی با انتقاد از روند و شیوه پرداخت وام‌های اشتغالزایی توسط بانک‌ها، گفت: هیچ کارآفرینی با وامی که سود آن ۱۸ درصد و اقساط آن کوتاه مدت است، هرگز نمی‌تواند به معنای درست و واقعی کارآفرین باشد و همین وام‌ها او را به فردی مقرض و بدهکار تبدیل می‌کند، بنابراین سیاست بانک‌ها در پرداخت چنین وام‌هایی باید بازنگری شود.

امام جمعه شهرستان سنندج در بخش دیگری، با تبریک سالروز حماسه تاریخی ۹ دی ملت ایران، خاطرنشان کرد: ملت ایران با خیزش انقلابی خود در ۸ دی سال ۸۸، فتنه دشمن را خنثی کردند، بنابراین می‌توان گفت مردم در سال ۸۸ از امنیت این نظام در برابر توطئه‌گران دفاع کردند.

ماموستا رستمی با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، یادآور شد: امروز در سراسر منطقه و حتی جهان از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد و الگوی مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی یاد می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha