دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه خارگ

حوزه/ یکی از ائمه جمعه بوشهر گفت: قدرت دفاعی ایران اسلامی منجر به نگرانی دشمن شده و این موضوع سبب شده استکبار جهانی دست به جنگ ترکیبی بر علیه ایران اسلامی بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام موسی کمالی امام جمعه خارگ، در جلسه گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه در بخشداری ویژه خارگ، با بیان اینکه این روز نمایشی از قدرت انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمن است، اظهار داشت: قدرت دفاعی ایران اسلامی، منجر به نگرانی دشمن شده و این موضوع سبب شده تا استکبار جهانی دست به جنگ ترکیبی بر علیه ایران اسلامی بزند.

امام جمعه خارگ با بیان اینکه برنامه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی شکست خورده است، افزود: دشمنان خام و خوش خیال انقلاب اسلامی ایران باید بدانند که مردم ایران وفادار نظام و انقلاب هستند و از ابتدای انقلاب در برابر هر فتنه‌ای با بصیرت عمل کردند و این فتنه‌ها مردم را هوشیارتر کرده است.

وی بیان کرد: مردم مؤمن و با بصیرت ایران اسلامی با حضور حماسی در نهم دی سال ۱۳۸۸، بار دیگر ولایت‌مداری و ولایت پذیری خود را اثبات کردند.

حجت الاسلام کمالی به اقدامات دشمن برای فریب جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: دشمن با بهره گیری از فضای مجازی و فرصت‌های به دست آمده توانست بر افکار جوانان و نوجوانان اثرات منفی گذاشته و فرصت‌هایی که انقلاب اسلامی خلق کرده را معکوس جلوه دهد، بنابراین برای خنثی کردن این توطئه دشمنان کار در حوزه فرهنگی ضروری است و باید در این حوزه کار شود.

امام‌جمعه خارگ به اغتشاشات اخیر در برخی مناطق کشور اشاره کرد و یادآور شد: اولین بار در اغتشاشات، منافقین، ساواکی‌ها، سلطنت طلب‌ها ها جرأت کردند که بیرون بیایند و این ظلم فاحش را در جریان فتنه ۸۸ کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha