دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینی

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستانی مقیم استان قم با بیان اینکه یوم الله ۹ دی، روز تقابل حق و باطل بود، گفت: در این روز حماسی، مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی نشان دادند، تا پای جان پشتیبان ولایت فقیه و اهداف و آرمان‌های والای نظام هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید حبیب الله حسینی رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستانی مقیم استان قم، امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه ۹ دی یوم الله است، اظهار داشت: یوم الله ۹ دی، روز تجدید میثاق امت با ولایت و رهبری و روز تجدید میثاق مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی با آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه یوم الله ۹ دی حادثه‌ای معمولی نبوده است، اظهار داشت: در یوم الله ۹ دی مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی با حرکت خودجوش و حماسی خود به دشمنان اسلام و انقلاب نشان دادند که تا پای جان، حافظ آرمان‌های اسلام، شهدا و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه یوم الله ۹ دی، روز تقابل حق و باطل بود، خاطرنشان کرد: در این روز حماسی، مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی نشان دادند، تا پای جان پشتیبان ولایت فقیه و اهداف و آرمان‌های والای نظام هستند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه یوم الله ۹ دی، روزی برخاسته از بصیرت و هوشیاری ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: بی‌شک حرکت مردمی، مردم ولایی ایران اسلامی برای همیشه در تاریخ پرفراز و نشیب این ملت ثبت شد و این حرکت حماسی مردم، یأس و ناامیدی دشمن را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه حماسه مردمی ۹ دی تا همیشه تاریخ در اذهان مردم باقی خواهند ماند، گفت: خیانت فتنه‌گران در سال ۸۸، هیچ وقت فراموش نمی‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستانی مقیم استان قم، با اشاره به اینکه یوم الله ۹ دی، روز نمایش بصیرت به موقع ملت ایران در دفاع از اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: یوم الله ۹ دی، عاشورایی دیگر بود و ارزش این روز بزرگ برابر با هزاران ماه و از اهمیت و منزلت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی محبوب و مردمی است که در قلوب مردم جا دارد، یادآور شد: مردم ولایی و با بصیرت ایران اسلامی هرگز فریب دروغ پردازی‌های دشمنان را نخواهند خورد و پشتیبان خون شهدا، نظام و ولایت فقیه خواهند ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha