شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
9 دی

حوزه/ بخشدار ویژه خارگ، ۹ دی ماه را روز خاص در تاریخ با شکوه انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز با حضور پر معنای مردم همراه بود و سبب شد محاسبات دشمنان را به هم بریزد و آنان را مأیوس کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ، امروز در مراسم ۹ دی در خارگ، اظهار داشت: این روز تبلور بصیرت افزایی، اتحاد، همدلی و دشمن شناسی ملت ایران قوی است، ملت ایران با حضور حماسی در این روز بزرگ، ولایت مداری و ولایت پذیری خود را به تصویر کشید.

بخشدار ویژه خارگ، با بیان اینکه اهالی این جزیره مردمانی ولایت مدار، صبور و با بصیرت هستند، افزود: خارگ در تمامی دوران انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده است.

وی ۹ دی ماه را روز خاص در تاریخ با شکوه انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: این روز با حضور پر معنای مردم همراه بود و سبب شد محاسبات دشمنان را به هم بریزد و آنان را مأیوس کند.

دشتی‌زاده با بیان اینکه حماسه نهم دی، نمایشی از قدرت انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمن بود، گفت: در حماسه ۹ دی سال ۸۸، ملت ایران بار دیگر بصیرت خود را نشان و ثابت کردند که همواره پشت ولایت و مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

بخشدار ویژه خارگ، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور ابراز داشت: مشابه این اتفاقات در فتنه سال ۸۸ نیز اتفاق افتاده بود و در واقع پایه ریزی چنین فتنه‌ای از همان سال شروع شد تا به کشور ضربه وارد کنند، اما دیدیم که مردم در حماسه ۱۳ آبان با حضور باشکوه خود پاسخی محکم به دشمن دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha