جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تصاویر / تجمع و راهپیمایی مردم همدان در سالروز 9 دی

حوزه / عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ترس دشمن از ایران قوی و انسجام مردم است، گفت: شاهد هستیم که بیشترین تلاش دشمن در جهت ضربه به ایران قوی و ایجاد اختلاف در بین اقشار مختلف جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار اسماعیل کوثری عضوکمیسیون امنیت ملی امروز در آیین حماسه ۹ دی در همدان، با بیان اینکه دولت شبانه‌روزی به دنبال خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی است، اظهار داشت: امروز اعتماد مردم به دولت و امید به آینده، مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه دولت برای ادامه کار است.

وی با تأکید بر اینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها همیشه در صحنه حضور داشته و دارند، گفت: پیام حضور مردم در صحنه‌های مختلف، پشتیابی و حمایت از انقلاب، نظام اسلامی و مقام معظم رهبری است.

کوثری با بیان اینکه ترس دشمن از ایران قوی و انسجام مردم است، یادآور شد: شاهد هستیم که بیشترین تلاش دشمن در جهت ضربه به ایران قوی و ایجاد اختلاف در بین اقشار مختلف جامعه است.

وی با اشاره به اینکه خلق حماسه ۹ دی و حضور خودجوش مردم در این روز، باعث شد تا دشمن به اهداف شیطانی خود نرسد، مطرح کرد: مردم ایران ثابت کردند به دور از هر نوع سلیقه سیاسی و جناحی، پای ایران و اسلام و این نظام ایستاده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بصیرت و هوشیاری مردم اجازه نداد نقشه دشمن در ضربه زدن به انقلاب و نظام محقق شود.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچگاه دلسوز مردم ایران نبوده، یادآور شد: تحریم‌های ظالمانه‌ای که ملت ایران و مردم مظلوم را نشانه گرفته بود، نشان داد که آمریکا تا چه حد با مردم ما دشمن است.

کوثری با تأکید بر اینکه دلسوز واقعی ما، ولایت است، گفت: خوب است که امروز دشمن به این سوال پاسخ دهد که اگر شعار "زن، زندگی، آزادی" واقعیت دارد، چرا به خانم‌های باحجاب تعدی می‌شود؟

وی به اغتشاشات ماه‌های اخیر اشاره کرد و یادآور شد: پس از آنکه دشمن دید ایران اورانیوم غنی شده ۶۰ درصد را با نظارت آژانس بین المللی اتمی تولید می‌کند، شروع به راه انداختن جنگ ترکیبی با حمایت گروه‌های معاند و افراد آموزش دیده کرد و فتنه اخیر در کشور را رقم زد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در ادامه با تأکید بر اینکه ایران همیشه طرفدار مذاکره بوده است، گفت: وقتی بدون هیچ دلیل منطقی آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند، جمهوری اسلامی ایران نیز در همین چارچوب براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تصمیم به کاهش تعهدات گرفت و یکی از آن‌ها برداشتن سقف غنی‌سازی بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ ترکیبی پیچیده‌ای را علیه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی راه انداخته است، یادآور شد: دشمن با همه ظرفیت خود به میدان آمده و هر روز چالش‌های جدیدی را به کشور و ملت ایران تحمیل می‌کند و هدف اصلی آن خود نظام و ولایت است.

کوثری بر لزوم بصیرت افزایی در جامعه تأکید کرد و گفت: به افراد فریب‌خورده می‌گوییم باید با مطالعه نسبت به مسائل مختلف آگاه شوید و سپس اگر خواستید، درباره مسائل اجتماعی اعتراض کنید، چرا که گوش شنوا برای شنیدن اعتراضات آن‌ها وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن توان دیدن ایران قوی را ندارد، اظهار داشت: ایرانی که در دوران دفاع مقدس بدون تجهیزات و امکانات در مقابل دشمن ایستاد و دشمن را از خاک بیرون کرد، امروز توانمند شده و به راحتی و قدرت زیاد در مقابل زورگویان عالم ایستاده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha