چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر:برگزاری همایش ۹دی درناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران وبیدگل

حوزه/ مسئول مجموعه فرهنگی ثقلین کاشان با بیان اینکه دشمن از وحدت و همدلی مردم ایران هراس دارد، گفت: متأسفانه عده‌ای با درک نکردن انقلاب و بزرگی مکتب امام(ره) و رهبری به بیراهه رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شب گذشته همایش ۹ دی با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولان، بسیجیان، روحانیون و اقشار مختلف مردم در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برگزار شد.

حجت الاسلام خلیل غزلاوی مسئول مجموعه فرهنگی ثقلین کاشان، در این مراسم ضمن تبیین ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی، اظهار داشت: در رابطه با تربیت شدگان ولایت فقیه به عنوان قدرتمندان جمهوری اسلامی، باید رساله‌ها نوشته شود.

مسئول مجموعه فرهنگی ثقلین کاشان، شهیدان خرازی، همت، حججی و سردار سلیمانی‌ها را تربیت شدگان مکتب اهل بیت(ع) و ولایت فقیه دانست و گفت: اهل مناجات، تهجد، ذکر و تلاوت قرآن بودن، مهمترین ویژگی شاگردان ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه باید قدردان ارزش‌ها و عظمت‌های انقلاب اسلامی ایران باشیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای با درک نکردن انقلاب و بزرگی مکتب امام(ره) و رهبری به بیراهه رفته‌اند.

حجت الاسلام غزلاوی، با بیان اینکه دشمن از وحدت و همدلی مردم ایران هراس دارد، اظهار داشت: دشمن با دسیسه‌های مختلف در دانشگاه‌ها، مدارس و روضه خوانی‌ها به دنبال تضعیف رهبری و از چشم انداختن ستون انقلاب و جابجایی ارزش‌ها است.

مسئول مجموعه فرهنگی ثقلین کاشان، با بیان اینکه در طول تاریخ تمام رهبران جهان در داخل کشورشان تضعیف شده‌اند، تصریح کرد: در تاریخ اسلام دشمن در جایی پیروز شده که رهبر و ولی زمان با تضعیف، زمین خورده باشد.

وی با انتقاد از بعضی مسئولان که معتقدند در هیئت‌های مذهبی نباید بحث‌های سیاسی مطرح شود، یادآور شد: اگر حضرت زهرا(س) کار سیاسی نمی‌کرد، صدها فدک هم نشان نمی‌دادند، لذا هیئتی که محل اجتماع مؤمنین برای عزاداری اهل بیت(ع) است، چرا نباید بحث‌های سیاسی در آن مطرح نشود؟

حجت الاسلام غزلاوی، با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) با ایستادن در مقابل چهره کفر، با تمام وجود وارد عرصه سیاست شد، افزود: اگر حضرت زهرا(س) تنها در محراب به خواندن قرآن و عبادت مشغول می‌بود، کسی به ایشان تعرض نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال هدف قرار دادن ستون انقلاب است، گفت: مدیران مدارس و مسئولان با برنامه‌ریزی و بصیرت افزایی، دانش آموزان و جوانان را نسبت به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران بیش از پیش آگاه نمایند.

مسئول مجموعه فرهنگی ثقلین کاشان، با انتقاد از آموزش و پرورش در عدم انجام کار فرهنگی صحیح در مدارس، گفت: اغتشاشات اخیر نشان داد که به دلیل کار نکردن آموزش و پرورش از پیش دبستانی تا مقطع دیپلم در آگاه سازی، جوان بعد از ۱۲ سال تحصیل هنوز نمی‌داند حق با حاکمیت دینی است یا حاکمیت طاغوت.

وی تصریح کرد: عده‌ای با تأسیس مدرسه به جای آشنایی دانش آموزان با حاکمیت دینی و فرهنگ اهل بیت(ع)، به دنبال گرفتن چند امتیاز کنکوری و قبولی هستند.

حجت الاسلام غزلاوی، با انتقاد شدید از وضعیت نابسامان فرهنگی و بی‌حجابی در جامعه و با بیان اینکه با زور نمی‌توان چادر بر سر افراد بی‌حجاب کرد، گفت: ترویج فرهنگ حجاب در جامعه نیازمند فرهنگ سازی، خلاقیت و برخورد محبت آمیز است.

وی، با بیان اینکه تنها نماز اول وقت خواندن و روزه گرفتن عیار دین داری نیست، عنوان کرد: ملاک دین داری در کنار نماز و قرآن خواندن و روزه گرفتن، انقلابی بودن، ایستادن در مقابل طاغوت و قوی بودن در بُعد سیاسی است.

مسئول مجموعه فرهنگی ثقلین کاشان تصریح کرد: مگر شمر که حافظ قرآن بود، قاتل امام حسین(ع) نشد و یا خوارجی که به خاطر نمازخواندن پیشانی‌هایشان پینه بسته بود، قاتل امیرالمومنین(ع) نشدند؟

دشمن از وحدت و همدلی مردم ایران هراس دارد

دشمن از وحدت و همدلی مردم ایران هراس دارد

دشمن از وحدت و همدلی مردم ایران هراس دارد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha