یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا - امام جمعه بندرلنگه

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: بی‌شک حضور مردم انقلابی در صحنه، باطل السحر فتنه‌ها است و باید از این مهم غفلت ننمایم.

حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، با بیان اینکه ۹دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با امام خود، نقطه عطفی در انقلاب اسلامی ایران شد، اظهار داشت: گرامیداشت این روز از باب یادآوری پیروزی بزرگ بر فتنه انگیزان لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: امت اسلام می‌داند که براساس آموزه‌های قرآنی فتنه انگیزی دشمنان اسلام پایانی ندارد و نوع، زمان و شیوه آن تغییر می‌کند، اما اصل فتنه انگیزی در ذات دشمنان اسلام وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، گفت: براین اساس سالیانه در این روز مومنین و ملت انقلابی میثاق خود را با ولایت تجدید و بر بصیرت و دشمن شناسی تاکید می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا خاطرنشان کرد: امسال با توجه به جنگ ترکیبی دشمن و اغتشاشات در ماه‌های اخیر، لزوم حضور باشکوه مردم ولایت مدار در مراسم بزرگداشت روز ۹دی ماه بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است.

وی یادآور شد: همزمانی نهم دی ماه با روز جمعه و حضور مردم متدین و خدا جوی در قرارگاه فرهنگی دینی و انقلابی نماز جمعه فرصت مغتنمی است تا ابعاد مختلف دشمن در جنگ ترکیبی را تبیین نمایند و ملت شریف در صفوف به هم فشرده ۹دی ماه بار دیگر وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام نمایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا تأکید کرد: بی‌شک حضور مردم انقلابی در صحنه، باطل سحر فتنه‌ها است و باید از این مهم غفلت ننمایم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha