یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مجمع عمومی جامعه مدرسین

حوزه/ مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت حماسه ۹دی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«قَالَ اللَّهُ هَٰذَا یَوْمُ یَنْفَعُ الصَّادِقِینَ صِدْقُهُمْ ۚ لَهُمْ جَنَّاتٌ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا أَبَدًا ۚ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَ رَضُوا عَنْهُ ۚ ذَٰلِکَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ» [سورة المائدة ۱۱۹]

۹ دی نماد پیشی گرفتن شگفت‌آور بصیرانه مردم و هواداران نامزدهای ریاست جمهوری در سال ۸۸ از برخی نامزدها و برخی از رهبران جریانات سیاسی متوهم و فریب‌خورده کشور بود.

عمق راهبردی (و استراتژیک) ایران اسلامی تحت هدایت‌های مدبرانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و حضور با بصیرت مردم و جان‌فشانی شهدا، در مرزهای ایران محصور نیست؛ بلکه منطقه و حتی بخشی از آمریکا را در بر می‌گیرد. بر این اساس، بر کسی پوشیده نیست که روزبه‌روز بر عمق کینه جبهه استکبار و مزدوران منطقه‌ای آن‌ها نسبت به ملت بصیر و دشمن‌شناس ایران اسلامی و مکتب شهید سلیمانی و یاران باوفایش چون ابومهدی المهندس و شهید همدانی‌ها افزوده می‌شود. زیرا این ملت، باایمان راسخ، بصیرت و ایستادگی خیره‌کننده و مثال‌زدنی، توان و ‌قدرت استکبار جهانی و رژیم‌های کودک کش موردحمایت غرب را به تحلیل برده و موجب سرعت گرفتن روزافزون اعتلای اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و جبهه مقاومت شده‌اند.

صداقت یکی از شاخصه‌های مهم تفاوت راهبردی سیاست اسلامی با سیاست منفعت‌طلب و لیبرال دموکراسی غربی، و موضوع مهم اخلاقی است که پایه‌گذار بسیاری از تحولات و حتی عامل اعتماد ساز بسیاری از جهانیان شده است.

جریان اقلیت واگرا، پیوسته تلاش کرده است تا سرنوشت و موفقیت ملت را به رضایت و موافقت غرب استعمار پیشه و استثمارگر گره زند و در این مسیر هزینه‌های زیادی مثل ایجاد یأس و کم ثمر نشان دادن دست آوردهای استقلال علمی و فن‌آوری ایران عزیز را بر این مردم مظلوم و مقاوم تحمیل نماید.

این جریان، با فرار به جلو و فرار از پذیرش مسئولیت عمده مشکلات مردم ولی با تکرار زبانی و قلمی مشکلات در شعار، به‌گونه‌ای تحلیل می‌کنند که مثل همیشه، طمع دشمنان برای فشار بیشتر بر مردم برانگیخته می‌شود.

اما این روزها، پیشگامان فتنه ۸۸ یا همان واگرایان ورشکسته و مسببان اصلی تحریم‌های زنجیره‌ای و عاملان مشکلات اقتصادی ملت ایران که دل درگرو حمایت رسانه‌های غرب دارند، در اغتشاشات اخیر، تنفر قلبی‌شان را بیش از همیشه جلوه‌گر ساخته و حقیقت و ماهیت خود را بدون هیچ روکشی، شفاف‌تر از هرزمانی در برابر ملت بصیر ایران اسلامی به نمایش گذاردند (قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَ مَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ) و عزت ملی و آخرت خود را به بهای افزایش فشار بیشتر بر ایران عزیز، فروختند.

این دوست‌نماهای ملت ایران اسلامی تلاش کردند تا جنایت جبهه استکبار و مزدورانشان در ناامن جلوه دادن کشوری که امنیتش در منطقه حسادت برانگیز است را توجیه، و در توهمی عجیب، نظام اسلامی را مقصر و تقبیح نمایند.

علت اعتمادبه‌نفس کاذب سران فتنه سال ۸۸ ازآن‌جهت است که هم‌اکنون نیز مثل سال ۸۸ گرفتار توهم همراهی و پشتیبانی مردم از خود می‌باشند. گاهی در فضای توهمی خود، جریان انقلابی را دعوت به توبه و بازگشت به مردم می‌کنند!!!.

آنان نتوانستند بفهمند یا نخواستند بفهمند که رأی اعتماد بخشی از ملت به نامزد آنان در سال ۸۸، رأی صادقانه به یک سلیقه برای اداره بهتر کشور بود نه بیشتر. به همین دلیل در ۹ دی همان سال، همین طرفداران نامزدها، وقتی شاهد سوءاستفاده از رأیشان بودند، دوشادوش رقبای سیاسی خود باهدفی واحد و درحرکتی منسجم و معجزه‌آسا، در برابر استکبار جهانی و مزدوران آنان ایستادند و امید دشمنان را به ناامیدی مبدل ساختند. این طرفداران بیدار و هوشیار، در حقیقت اعلام کردند که رأی ما به شما نامزدهای اصلاح‌طلب، باهدف اداره بهتر و سربلندی بیشتر کشور اسلامی بود؛ نه وسیله‌ای برای شکست عزت و اقتدار ملی و ابزاری برای جرأت دادن به ضدانقلاب و استکبار جهانی؛ آن‌گونه که جری شدن دشمنان در وضع تحریم‌ها (که خود دشمنان آن را فلج‌کننده نامیدند!) دیده شد.

اما متأسفانه پیوسته شاهد آن هستیم که سران فتنه سال ۸۸ به‌جای توبه به درگاه خداوند و بازگشت به مردم و عذرخواهی از پیشگاه ملت، همچنان از رأفت و حلم نظام اسلامی سوءاستفاده می‌کنند!.

در پایان، عزم دولت انقلابی برای جایگزین کردن مدیران توانمندتر و همسو برای وصول به اهداف نظام و اصلاح زیر ساختار اقتصاد، اشتغال، معیشت و فرهنگ که پیوسته مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب و مراجع معظم تقلید -ادام الله ظلهم علی رؤوسنا- بوده است، ستودنی است.

«اللهم اجعل عواقب امورنا خیراً»

۸ دی ۱۴۰۱

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Guiti FR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 451
    همان بیانیه میر حسین .... مقدمه آشوب و اغتشاش اخیر بود .......