یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقا جان پور

حوزه / رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: علت عصبانیت دشمن از ملت ایران بخاطر پیشرفت روز افزون در زمینه‌های متعدد است که به جایی رسیده‌ایم نه اینکه نخواهد بلکه نمی‌تواند با ما مقابله کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقا جان‌پور رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امروز در جمع مردم هرمزگان به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در مسجد جامع بندرعباس، اظهار داشت: نهم دی سالروز بصیرت و ایثار امت با ولایت و روز مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.

وی با بیان اینکه همزمان با نهم دی ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در آستانه شهادت حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، افزود: بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا(س) در آزمون دفاع از قرآن، اسلام و ولایت با تمام وجود به میدان آمد.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: دختر پیامبر اسلام(ص) برای دفاع از اسلام ناب محمدی که میراثی گران‌بها بود و برای آن شهدای زیادی تقدیم شد، دفاع کرد و این دفاع از شخص نیست، بلکه دفاع از ولایت بود.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجان‌پور عنوان کرد: اگر ولایت باشد اسلام، نماز و حج و زکات وجود دارد و اگر ولایت نباشد خبری از آنها نخواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز روز آزمون ملت ایران است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی لطف بسیار بزرگ خدای متعال است که در برابر حکومت شاهنشاهی به پیروزی رساند و ما را از بند نظام سلطه نجات داد و لذا امروز وظیفه ما حفظ و حراست از آن است.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: هنگامی که از سالروز نهم دی ماه ۸۸ سخن به میان می‌آید، این نکته نمایان است که دشمنی دشمنان با ملت ایران تمام شدنی نیست و از اوایل انقلاب تا کنون با توطئه‌ها و دسیسه‌ها مختلف روبرو بوده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجان پور گفت: از دوران دفاع مقدس که دنیای استکبار پشت سر صدام ایستاد و انواع پشتیبانی کرد تا نظام اسلامی را ساقط کند، این ملت با دست خالی در برابر آنها مقاومت و ایستادگی کرد و یک وجب از خاک کشور را در اختیار دشمن قرار نداد.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی پایان یافت، اما توطئه و دشمنی پایانی ندارد، ابراز داشت: در فتنه ۸۸ نظام سلطه به همراه برخی از خواص خاین داخلی، دلدادگان به غرب امیدوار بودند که نظام اسلامی را ساقط و زمینه حضور مجدد خود را فراهم کنند، اما موج خروشان مردم در نهم دی بساط آنان را برچید.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تأکید کرد: امروز جنگ دشمن به معنای واقعی کلمه، جنگ احزاب است و همه به میدان آمدند، نظام سلطه با تمام مهره‌هایش، منافقین کوردل، سلطنت طلب‌ها، دنیا طلبان و وادادگان به غرب به میدان آمدند، تا با قرآن و اسلام مقابله کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید آقاجان پور اضافه کرد: یزید و یزیدیان زمان، امروز همان سران آمریکا و سردمداران زورگوی اتحادیه اروپا هستند، که همه یک حرف می‌زنند و به دنبال آن هستند که خواسته‌های نامشروع آنها را بپذیریم، در حالی که ما زیر بار ذلت نخواهیم رفت.

وی تصریح کرد: اگر در دوره‌ای که دولتمردان دلداده به غرب رفع همه مشکلات را در نگاه به غرب و میز مذاکره می‌دانستند، پس چرا مشکلات حل نشد و دست از دشمنی برنداشتند و شروط ناتمام آن‌ها از جمله مسائل هسته‌ای پایان نیافت.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: نقشه دشمن این است که توان نظامی ما را کم کند تا به راحتی به ما حمله کند، اما امروز ایران اسلامی از اقتدار دفاعی بسیار بالای برخوردار است و از ارعاب و سرزنش دشمن باکی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجان پور خاطرنشان کرد: علت عصبانیت دشمن از ملت ایران، بخاطر پیشرفت روز افزون در زمینه‌های متعدد است که به جای رسیده‌ایم نه اینکه نخواهد، بلکه نمی‌تواند با ما مقابله کند.

وی یادآور شد: باید در حوزه‌های اقتصادی و جنگ ترکیبی دشمن که با استفاده از رسانه‌های گروهی، فضای مجازی بهره می‌برد و روایت دروغین می‌سازد و افکار جوانان ما را هدف قرار داده نیز موفق شویم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha