یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی

حوزه/ امام جمعه ساری گفت: ملت ایران برخوردار از ویژگی صبر و بصیرت تاکنون توانست در مقابله با تهاجم دشمنان ایستادگی کند و با پیروی از این ویژگی همواره پیروز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: ملت ایران فتنه شناس و حقیقت ها را بدرستی درک می کنند و بموقع وارد میدان می شوند و حماسه ۹دی ماه از جمله این حضور بموقع و با بصیرت ملت است .

وی ادامه داد : مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند : «انقلاب اسلامی با مشارکت مردمی در مقابله با فتنه های داخلی به اوج رسیده است» و اغتشاشگران و مستکبران به حوادث اخیر امید بسته بودند، اما ملت ایران پای علمدار انقلاب و شهدا ایستادند و در مقابل آنها ایستادند.

امام جمعه ساری گفت : انقلاب اسلامی بینش سیاسی مردم را به گونه ای ارتقا داد که مردم به ویژگی های بصیرت ،فهم سیاسی و اقدام بموقع دست یافتند .

وی از ۹دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام برد و گفت: در این هفته همه باید با جهاد تبیین بر میزان بصیرت ملت بیافزاییم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی افزود: اغتشاشگران، نوکران استکبار بزرگ هر آنچه قوت ملت است را بیان نمی کنند، این افراد باید ببینند که آمریکا با صدام و افغانستان که نوکرشان بود چه کرد و چگونه از آنها استفاده ابزاری کرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی افزود : خدماتش برای بشریت همواره قابل توجه است و مقاومت مدیون این سردار بزرگ است و ملت ایران در تشییع وی سنگ تمام گذاشتند .

امام جمعه ساری تاکید کرد : باید ابعاد مختلف شخصیتی این شهید را بررسی و بیان کنیم تا این نماد بصیرت و مقاومت به شایستگی برای جامعه تبیین و شناخته شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر دانش بنیان کردن کشاورزی و استفاده‌ از ماهواره برای کشاورزی و گرفتن عکس های هوایی اضافه کرد : استفاده از این ابراز نوین باعث می شود تا به اطلاعات و آمار درست برای برنامه ریزی برسیم .

وی گفت: قیمت پایین مرکبات و رکود بازار را شاهد بودیم که با اقداماتی که از سوی استاندار مازندران نوید روزهای خوبی برای این بخش داده شده است .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha