پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
البرز

حوزه / یکی از ائمه جمعه البرز با اشاره به اهمیت و ضرورت، بصیرت در بین آحاد مردم، گفت: اسلام شناسی دشمن شناسی و زمان شناسی سه مولفه اصلی بصیرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان چهارباغ با اشاره به اهمیت و ضرورت، بصیرت در بین آحاد مردم، اظهار داشت: اسلام شناسی، دشمن شناسی و زمان شناسی سه مولفه اصلی بصیرت است.

وی افزود: ماه‌دی با حماسه نُهُم دی‌ماه و شهادت مالک اشتر زمانمان شهید حاج قاسم سلیمانی، تبدیل به دوره فشرده‌ای از بصرت‌یابی انقلابی شده است.

امام جمعه چهارباغ حماسه مردم در روز ۹ دی سال ۱۳۸۸ را ستود و یادآور شد: ۹ دی، روز تجلی وحدت ملت ایران، حول محور ولایت و نماد ولایت‌مداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عمل به‌هنگام مردم ایران اسلامی است.

حجت الاسلام محمدی، با اشاره به روش غربی‌ها در دشمنی با ایران، تصریح کرد: مکتب ثقلین، دشمن دارد و این دشمن با اینکه از همه ابزار و وسائل استفاده می‌برد، ولی مهم‌ترین وسیله‌اش جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها توصیه به مطالعه تاریخ در سه محور تاریخ اسلام، تاریخ معاصر و تاریخ جهان با رویکرد استعمارشناسی داشته‌اند.

حجت الاسلام محمدی با توصیه به دولت یادآور شد: تیم اقتصادی دولت برای مهار گرانی‌های افسارگسیخته و مشکلات اقتصادی مردم عزیز با برنامه ورود کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha