یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موسوی حسب

حوزه/ فعال فرهنگی و پژوهشگر حوزوی گفت: از جمله مهم ترین رموز ماندگاری یوم الله ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی، بصیرت ولایی مردم بوده است.

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی حسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که مردم ما با وجود همه سختی ها و مشکلات از جمله تنگناهای معیشتی و اقتصادی، همچنان پای انقلاب و آرمان های انقلابی خود ایستاده و اجازه گستاخی به دشمن و مزدوران آن را نمی دهند، اظهار داشت: حماسه نهم دی گذشته از آن که قوت و اقتدار نظام سیاسی کشور ما را نشان داد، به دنیا ثابت کرد که رهبری نظام و انقلاب با وجود مظلومیت، از چه محبوبیتی در بین اقشار مختلف مردم برخوردار است و در همین قضایای اخیر نیز بار دیگر این مساله را به عینه مشاهده کردیم.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، چه در زمان حیات امام راحل و چه در دوران زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مردم حامی و پشتیبان ولایت فقیه بوده اند و این در حالی است که دشمن از طریق برنامه ها و توطئه های رسانه ای و نشر شایعات و اخبار و تحلیل های نادرست همواره به دنبال تردیدافکنی در اذهان جامعه و القای این مساله بوده که رهبری نظام از پشتوانه مردمی برخوردار نیست.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: آن چه امروز وظیفه ماست این که در مواجهه با فتنه های گوناگون از جمله جنگ ترکیبی اخیر دست از بصیرت افزایی و جهاد تبیین برنداریم چرا که سستی و کوتاهی ما در این زمینه باعث می شود که دشمن بیش از پیش نسبت به طرح ها و برنامه های خود با اطمینان خاطر بیشتری عمل کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیرزرگر IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    باسلام بر تمامی مومنین بلخص مجاهدان فی سبیل‌الله. هر آنچه امروز موجب غفلت و نا آگاهی ما مومنین با بصیرت و انقلابی از یا ذکر خداوند متعال و در راستای آن کمک ویاری رساندن به خلق رب رحمان می شود .بلا شک در آخرت ما تاثیر گذار است.و این تجمل گرایی و بی تفاوتی نسبت به سایر همنوعان و هم کیشان مان موجب غرو آفرینی شیطان لعین و به طبع آن کوتاهی در امر حق و حقیقت وجود خداوند متعال است.اگر امروز خود را زنیم به آب آتش بهتر است تا فردای آخرت مرا به آتش بیندازند.یا حق