یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه هشترود گفت: ۹ دی، روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است، در سال ۸۸ ملت ایران در مقابل یک فتنه بزرگ ایستاده و به پیروزی رسیدند و در مقابل طرح پیاده سازی انقلاب‌های رنگی آمریکا با درایت رهبر معظم انقلاب ایستادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام جعفریان امام جمعه هشترود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود با اشاره به فرارسیدن ۹ دی، روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت، اظهار داشت: در سال ۸۸ ملت ایران در مقابل یک فتنه بزرگ ایستاد و به پیروزی رسید و در مقابل طرح پیاده‌سازی انقلاب‌های رنگی آمریکا با درایت رهبر معظم انقلاب، ایستادند.

امام جمعه هشترود افزود: رهبر معظم انقلاب با صبر انقلابی خود در مقابل افراط و تفریط‌ها ایستادند و خواص را به بصیرت دعوت کردند، اما وقتی مردم دیدند که خواص با دشمنان پیوند دارند، سیل عظیمی در ۹ دی به راه انداخته و پیوند خود با نظام و رهبری را تجدید کردند.

وی با اشاره به ۱۳ دی سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: ایشان شخصیت چند بُعدی داشتند که در بُعد نظامی به عنوان یک ژنرال برجسته نظامی در سطح دنیا، همانند کلاس درسی برای فرماندهان بودند.

حجت الاسلام جعفریان ادامه داد: شهید سلیمانی همچنین شخصیت برجسته سیاسی داشتند که بهترین تحلیل‌های سیاسی را از اوضاع داخلی و بین المللی مطرح می‌کردند.

وی تأکید کرد: ایشان شخصیت عرفانی والایی نیز داشتند که تفسیر وصیتنامه‌شان، نیازمند تفسیر عرفا و افراد صاحب اندیشه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha