جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید احمد خاتمی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دهه هفتادی‌ها، هشتادی‌ها و نودی‌ها به هوش و مواظب باشید که دشمنان در فضای مجازی جوانی و آینده شما را نشانه گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، آیت الله سید احمد خاتمی، روز جمعه در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مصلای شهر قاین افزود: بعد از جریانات، کودتاها و توطئه‌های سال‌های اول پیروزی انقلاب، از جمله در فتنه ۷۸ جنایت‌های بسیاری کردند و استکبار از اینها حمایت کرد که با حضور مردم در ۲۳ تیر طومار ننگین‌شان بسته شد.

وی گفت: سال ۸۸ نیز هشت ماه کشور را به آشوب کشیدند و فتنه جاه‌طلبان در این سال نیز ناکام ماند لذا با حرکاتی که داشتند خون مردم به جوش آمد و لشکریان به عشق رهبر به میدان آمدند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: فتنه‌گران در این هشت ماه به آبروی بین‌المللی نظام ضربه زدند.

وی افزود: ۲ جبهه در فتنه ۸۸ شکل گرفت؛ یک جبهه فتنه‌گران و جبهه دیگر مردم بودند که در مقابل جبهه اول قرار گرفتند و آنها را ناکام کردند.

آیت الله خاتمی بیان کرد: آدم‌های فتنه ۸۸ همان آدم‌های سال ۷۸ بودند و همه دغدغه آنها این بود که ولایت فقیه نباشد، برخی افراد هنوز برای این انقلاب خمیازه می‌کشند و خمیازه‌ها خواهند کشید.

وی گفت: فتنه باند مهدی هاشمی، فتنه بنزینی سال ۹۸ و فتنه یا اغتشاشات اخیر از دیگر اقدامات ناکام این افراد بوده و ولایت‌ستیزی ستون فقرات فتنه‌گران است که وجه مشترک همه فتنه‌ها در ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: فتنه‌گران می‌خواهند محور وحدت را با هرج و مرج بشکنند لذا قله انقلاب را نشانه گرفته‌اند و می‌دانند تنها فرد بزرگی که می‌تواند کشور را جمع و جور کند، ولی فقیه است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: اغتشاشات سال ۱۴٠۱ هم تمام شد و خودشان می‌گفتند می‌خواستیم مردم را به میدان بکشانیم و نتوانستند.

آیت الله خاتمی اضافه کرد: رمز نتوانستن آنها بصیرت شما مردم است و اینها ناکام ماندند و ناکام هم می‌مانند.

وی گفت: شبهه‌افکنی در اغتشاشات از اهداف فتنه‌گران است که اسمش را اعتراضات می‌گذارند و به بهانه‌های مختلف و با دروغ‌افکنی اغتشاش به پا می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: شیاطین، ایران و ایرانی را نشناخته‌اند که اگر نام وطن به میان بیاید سر از پا برای دفاع از وطن نمی‌شناسد و تا وقتی یک ایرانی در ایران باشد، تجزیه‌طلبان امید تجزیه ایران را به گور خواهند بود.

وی افزود: وجه مشترک فتنه‌ها حمایت اجانب است که تمام قد به حمایت از اغتشاشگران آمده‌اند و اغتشاشگران در ایران سربازان آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند که در فتنه‌ها همه یکصدا علیه ایران شدند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه پیچ فضای مجازی دست آمریکاست گفت: بسیاری از افراد فریب‌خورده در اغتشاشات تحت تأثیر فضای مجازی بودند و بدانید که فضای مجازی اتاق فکر اغتشاشات از جانب آمریکاست.

وی اظهار داشت: دهه هفتادی‌ها، هشتادی‌ها و نودی‌ها به هوش و مواظب باشید که دشمنان در فضای مجازی جوانی و آینده شما را نشانه گرفته‌اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم سرمایه انقلاب هستند و به یاری خداوند تا شما مردم هستید و در صحنه حضور دارید، انقلاب خواهد ماند و به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) سپرده خواهد شد.

وی ولایت را چراغ راه خواند و گفت: در صحنه حمایت از انقلاب بمانید و بصیرت داشته باشید، بدانید هرجا دشمن ایستاده آنجا مقر انحراف است و آمریکا از هر کسی تعریف کرد به آن مشکوک باشید.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: انقلاب ما بیمه شده، بیمه می‌شود و بیمه خواهد شد، ما ایمان داریم که روزی ندای اشهد ان لا اله الله و اشهد ان محمد رسول الله در مرتفع‌ترین قله‌های جهان طنین‌انداز خواهد شد.

وی افزود: حوزه‌های علمیه سرمایه عمران هر شهری هستند و نگاه مسوولان به حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باید نگاه به یک سرمایه عظیم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha