جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شبیر میثمی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین شبیر حسن میثمی گفت: سال نو میلادی را باید با یاد خداوند متعال، ذکر و توسل آغاز کرد که تغییر ماه‌ها و سال‌ها نشانه خداوند و همچنین بیانگر برکات، رحمت و فضل او است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین شبیر حسن میثمی دبیرکل شورای علمای شیعه پاکستان در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید میلادی گفت: سال نو را باید با یاد خداوند متعال، ذکر و توسل آغاز کرد که تغییر ماه‌ها و سال‌ها نشانه خداوند و همچنین بیانگر برکات، رحمت و فضل او است.

وی اظهار داشت: سال نو میلادی با امیدی تازه در راه است و آرزوی ما این است که تورم، بیکاری، مشکلات اقتصادی، مسئله مواد مخدر، ناآرامی و مشکلات دیگر از کشور پایان یابد و شهروندان پاکستانی از بهترین زندگی و آرامش برخوردار شوند.

حجت‌الاسلام شبیر حسن میثمی در ادامه افزود: محمد علی جناح الله بنیان یک ملت بزرگ را بنا نهاد. امروز حاکمان ما نیز باید سعی کنند خود را با اسلام و اصول ارائه شده از سوی قائد اعظم برای اتحاد ملتی بزرگ گام ها و اقدامات لازم را انجام دهند تا پاکستان به کشوری شاد و آباد تبدیل شود. جایی که جوانان شغل بهتری پیدا کنند و مشکلات مردمی و اجتماعی وجود نداشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: مردم پاکستان در آغاز سال نو از شهدای خود یاد کنند که فداکاری های جاودانه ای برای مردم و کشور داده اند و امروز و فردای مان به برکت جانفشانی هایشان بیمه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha