جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفایی

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: امنیّت در فضای مجازی مقوله بنیادین و استراتژیک است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در دیدار رئیس و مسئولین پلیس فتا استان بوشهر با تشکر از تلاش های موفقیت آمیز و کارآمد این مرکز، اظهار داشت: روز به روز بر اهمیت فضای مجازی اضافه می‌شود و حتی فضای حقیقی را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: همانطور که ما در فضای حقیقی نیازمند امنیت هستیم در فضای مجازی نیز نیاز داریم که یک امنیت کامل و کارآمد وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: فلسفه حوزه الکترونیک و فضای مجازی برای این بوده که در خدمت بشر قرار بگیرد و باعث سهولت، سرعت و امنیت زندگی شود ولی الان برخی مواقع در اموری به کار برده می شود که ضد فلسفه ایجاد آن است.

امام جمعه بوشهر افزود: امنیت در فضای مجازی یک مقوله بنیادین و استراتژیک است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری مقوله پیشگیری در حوزه فضای مجازی و سایبری را بسیار با اهمیت دانسته و تصریح کرد: پیشگیری در حوزه امنیت، مقدم است و بعد از آن باید حوزه برخورد و دستگیری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اهمیت آموزش سواد رسانه ای به مردم، افزود: در راستای ایجاد امنیت در حوزه فضای مجازی باید هر چه زودتر به شبکه ملی اطلاعات و مرکز اطلاع رسانی الکترونیکی داخلی دست پیدا کنیم و این مطلب مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز هست.

وی اظهار کرد: الان جهان، جهان رسانه است و تهاجم رسانه ای در دستور کار جهان استکبار است و ما باید در مقابل این تهاجم، خط مقدم رسانه ای ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha