دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در همدان

حوزه / معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ۳۸ سال دنبال شهادت بود، گفت: امروز باید تفکر و اندیشه شهید سلیمانی را در جامعه تکثیر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین شب گذشته در مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، اظهار داشت: از قابلیت‌های بسیاری که انقلاب اسلامی برای کشور به ارمغان آورده است، می‌توان به عزت، آزادگی، شرف، اقتدار و بازدارندگی در مقابل دشمنان اشاره کرد، که بسیاری از آنها با خون با برکت امثال شهید سلیمانی محقق شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با منطق اهل بیت(ع)، هوشمندانه رشد کرده است، گفت: در تمامی این سال‌ها مردم با بصیرت ایران اسلامی به خوبی توانسته‌اند دشمن را در دستیابی به نقش شوم خود برای تجزیه کشور شکست دهند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه همه اقوام و گروه‌های سیاسی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی مشارکت داشتند، گفت: ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت امام(ره) در برابر شرق و غرب در جنگی نابرابر ایستاد و توانست با پیروزی انقلاب اسلامی، معادلات جهانی را برهم زنند.

وی، تصریح کرد: کشوری که در ابتدای جنگ حتی سیم خاردار نداشت، امروز با خودباوری به جایی رسیده است که موشک‌های نقطه زن دوربرد دارد و دشمن از توان او واهمه دارد.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه مردم با حرکت خود جوش در حماسه ۹ دی، دشمنان ملت را نا امید کرد، گفت: حضور مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم نیز، انتقام از نظام سلطه بود و این حضور باعث شد تا امپراتوری رسانه‌ای دشمن که به دنبال تصرف ذهن مردم بود، شکست بخورد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی از خدا خواسته بود که خود را وقف دین، اهل بیت، انقلاب اسلامی، مردم، تمامیت ارضی و ولایت کند، یادآور شد: شهید سلیمانی پس از شهادت، سردار دلها نشد بلکه سردار دلها بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ۳۸ سال دنبال شهادت بود، اظهار داشت: امروز باید تفکر و اندیشه شهید سلیمانی را در جامعه تکثیر کنیم.

وی با تأکید بر اینکه شهادت حاج قاسم، فرصتی برای انقلاب است، گفت: امروز زمان امتحان نخبگان و خواص در جامعه است و هر کسی منزلتی دارد باید بداند که از انقلاب آن را گرفته و باید آن را به پای ملت و انقلاب بریزد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha