چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت زمینه از بین رفتن رژیم صهیونیستی در منطقه را تسریع خواهد بخشید.

حجت الاسلام جمال قدرتی مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: هیچ کسی نمی‌تواند منکر نقش مهم و حیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری جبهه مقاومت و وحدت گروه‌های مقاومت در برابر متجاوزان باشد.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان، گفت: در سخت‌ترین روزها و ایام، این شهید سلیمانی بود که توسط روند پیشروی گروهک‌های تروریستی داعش و تکفیری در منطقه به ویژه در عراق و سوریه را متوقف کند و همه به این مهم معترف هستند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی را باید قهرمان مبارزه با داعش و جریان‌های تکفیری دانست، اضافه کرد: عامل مهم و اصلی ترور حاج قاسم به دست ارتش تروریست آمریکا، عصبانیت آنان از این شهید و قدرت گرفتن جبهه مقاومت بود به همین منظور دشمن گمان می‌کرد که با از میان برداشتن این شهید می‌تواند در منطقه ماندگار شود.

حجت الاسلام قدرتی تأکید کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها تاثیر منفی در جبهه مقاومت نداشت، بلکه خون این شهید جان دوباره به این جریانات مقاومت بخشید.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امروز شاید در ظاهر شهید حاج قاسم سلیمانی در میان ما نباشد، ولی با نگاهی دقیق می‌بینیم که جبهه مقاومت مملو از هزاران سلیمانی است.

این استاد حوزه علمیه اظهار کرد: بی‌شک مکتب حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت، زمینه از بین رفتن رژیم صهیونیستی در منطقه را تسریع خواهد بخشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha