سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تقویت حافظه

حوزه/ دوره مجازی «تقویت حافظه» از سوی اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه عموم بانوان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

خانم فهیمه الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری دوره کوتاه‌مدت «تقویت حافظه» ویژه بانوان علاقه‌مند خبر داد و افزود: این دوره با حضور سرکارخانم افشاری نژاد، استاد حوزه برگزار می‌شود و از مجموعه دوره‌های گروه آموزشی مهارت‌ها و سبک زندگی فردی است.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه به بخشی از سرفصل‌های دوره اشاره کرد و افزود: «مراحل و انواع حافظه، آسیب‌شناسی حافظه و راه‌های پیشگیری از این آسیب‌ها، اصول پرورش حافظه، عوامل مؤثر بر بهبود و تقویت حافظه، اصلاح سبک تغذیه، علل فراموشی و راه‌های پیشگیری از فراموشی» بخشی از مباحثی است که در این دوره به آن پرداخته می‌شود.

الیاسی با اشاره به تنوع گروه‌های آموزشی اداره و بهره‌گیری از شیوه‌های متنوع در ارائه آموزش‌ها گفت: دوره‌های کوتاه‌مدت، متناسب با اقتضائات فراگیران به سه شیوه حضوری، آنلاین و آفلاین ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: دوره تقویت حافظه، به منظور بهره‌گیری عموم بانوان علاقه‌مند، به صورت مجازی آفلاین ارائه می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ می‌توانند به سامانه اختصاصی مرکز به نشانی https://courses.jz.ac.ir مراجعه کنند.

الیاسی در پایان یادآور شد: اطلاع‌رسانی‌ سایر دوره‌های مرکز در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود و عضویت فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز، ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha