شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علیرضا احمدی

حوزه/ حجت‌الاسلام احمدی گفت: شهید سلیمانی الگوی مناسبی برای نسل امروز به‌ویژه نوجوانان و جوانان است و باید راه و روش این شهید ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، استاد حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در جمع طلاب مدارس علمیه استان، ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ما نباید بگذاریم دشمنان با انواع دسیسه‌ها الگوی جوانان را تغییر دهند.

وی افزود: نام و یاد شهید سلیمانی همچون چراغ راهی برای جوانان و نوجوانان است و آن‌ها همیشه راه این شهید را ادامه می‌دهند.

حجت‌الاسلام احمدی اضافه کرد: البته دشمنان هم ساکت ننشسته و تلاش می‌کنند تا با انواع تبلیغات فریبنده خود الگوهای دیگری را برای جوانان و نوجوانان معرفی کنند.

وی ادامه داد: به همین دلیل ما نباید بگذاریم راه و روش این شهید گران‌قدر کمرنگ شده و یا درگذر زمان به فراموشی سپرده شود.

حجت‌الاسلام احمدی با تأکید بر تقویت مکتب سردار سلیمانی، تصریح کرد: باید با گرامی داشت یاد و خاطره این شهید گران‌قدر تلاش کنیم این مکتب تقویت‌شده و به این طریق ادامه‌دهنده راه این شهید عزیز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با ایجاد مکتب و جریانی جهانی با عنوان محور مقاومت لرزه بر اندام دشمنان انداخت و نام خود را درصحنه تاریخ ماندگار کرد.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: دشمنان هنوز هم از نام و یاد شهید سلیمانی واهمه دارند به همین دلیل تلاش می‌کنند تا یاد و خاطره این شهید بزرگوار به فراموشی سپرده شود.

وی اضافه کرد: باید تمام آحاد جامعه ادامه‌دهنده راه و روش و مکتب این شهید بزرگوار باشند تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی اظهار کرد: دشمنان تصور می‌کردند با به شهادت رساندن سردار سلیمانی محور مقاومت از هم متلاشی می‌شود اما نمی‌دانستند که محور مقاومت یک جریان جهانی است و کسی نمی‌تواند به آن آسیبی بزند.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: باید هرکدام از ما برای نسل امروز به‌ویژه نوجوانان و جوانان یک شهید سلیمانی باشیم تا دشمنان نتوانند بعد از شهادت ایشان هم به اهداف پلید خود برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha