یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دکتر رجوعی

حوزه/ رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با بیان اینکه شهید سلیمانی با رشادت‌های خود حوادث را مدیریت کردند، گفت: استمرار اندیشه و مکتب شهید سلیمانی در جامعه امروز ما یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، مرتضی رجوعی رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در آیین گرامیداشت شهدای مقاومت که شب گذشته در سالن ورزشی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام، شهید قاسم سلیمانی، اظهار داشت: استمرار اندیشه و مکتب شهید سلیمانی در جامعه امروز ما یک ضرورت است و همه ملت ایران، این حضور عزتمندانه و در پرتو بصیرت را در جریان حوادث و آشوب‌های چندین ماهه اخیر در کشور، با همه وجود احساس کردند.

وی افزود: شهید سلیمانی با رشادت‌ها و نفس مسیحایی خود توانستند حوادث را مدیریت کنند و بدون تردید جریان اندیشه‌ای ایشان می‌توانست کمک خوبی باشد تا شاهد این حوادث تلخ ایام گذشته نباشیم.

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مشهد، شهدای مظلوم امنیت در جریان حوادث، به طور ویژه شهیدان رضازاده و زینال زاده را از جمله بهترین جوانان این مرز و بوم دانست که به دست خبیث ‌ترین افراد به شهادت رسیدند و عنوان کرد: اخلاص، ولایتمداری و مردم داری، سه ویژگی و خصیصه ممتاز در سیره قاسم سلیمانی و گمشده امروز ماست.

رجوعی تأکید کرد: لازم است تا این سه خصلت مبارک در شخصیت دانشجویان و دانش پژوهان رونق بگیرد و با الگو قرار دادن شهید سلیمانی به عنوان اسطوره مقاومت، در زندگی خود تأسی به سیره نورانی ایشان داشته باشند.

اصفهانی، معاون فرهنگی دانشگاه امام رضا(ع) نیز نسبت به تأسی به سیره سردار سلیمانی به عنوان یک نمونه الگویی در تاریخ دین تأکید و از دانشجویان خواست این الگوگیری در همه عرصه‌های زندگی جریان داشته باشد.

وکیلی، معاون پشتیبانی دانشگاه امام رضا(ع) نیز با بیان اینکه امنیت و اقتدار حال حاضر ما رهین شهیدان خط مقاومت همچون قاسم سلیمانی است، گفت: امیدواریم دانشجویان قدر و ارزش این هویت را بدانند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha