چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ کنگره بین‌المللی استاد فکر

حوزه/ رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت:آیت الله مصباح یزدی بر همه ملت خصوصا روحانیت حق بزرگی دارد که راه ایشان برای همگان راهنما و چراغ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله محمود رجبی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در مراسم اختتامیه دومین کنگره بین المللی بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی(ره) در سخنانی، اخلاص و توسل به معصومین را دو توصیه همیشگی و اساسی ایشان برشمرد.

وی در ادامه افزود: در آخرین گفت و گویی که بنده با ایشان داشتم، گفتند هر کجا برای خداوند متعال کار کردیم ضرر نکردیم و همچنین ایشان به صورت مکرر بیان می کرد که سنت الهی بر این است که از کانال اهل بیت به ما چیزی می‌دهند بنابراین مطمئن‌ترین، آسان‌ترین و مفیدترین راه در مسیر سعادت، توسل به ائمه معصومین علیهم السلام است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پایان از همه افرادی که در این چند روز در بزرگداشت علمی، معنوی و شخصیتی  آیت الله مصباح یزدی زحمت کشیدند، به‌خصوص دو فرزندایشان تشکر و قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: آیت الله مصباح یزدی بر همه ملت خصوصا روحانیت حق بزرگی دارد که راه ایشان برای همگان راهنما و چراغ خواهد بود.

خاطرنشان می شود: این کنگره پس سه روز برنامه‌های مختلف در تهران و قم با حضور بیش از دوهزار نفر از اساتید حوزه و دانشگاه، فرهیختگان داخل و خارج از کشور، ریاست جمهوری، برخی از معاونان و وزرای دولت، مسئولین لشگری و کشوری و طلاب و دانشجویان و همچنین برگزاری بزرگداشت در اکثر استان‌های کشور با سخنرانی شاگردان ایشان، به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha