جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار ارجمندی فر

حوزه/ سردار ارجمندفر با بیان این که وقتی اربیل در آستانه سقوط بود حاج قاسم به دادشان رسید، گفت: مسئولین اقلیم کردستان عراق نمک خوردند و نمکدان شکستند و در اغتشاشات اخیر دیدیم که گفتند اگر کومله و دموکرات شهری یا اداره ای را تصرف کنند ما هم وارد شویم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار مجید ارجمندفر امروز در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی که در سالن ۹دی سپاه نقده برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی هر وقت در شمال غرب حضور می یافت یادی از شهید باکری می کرد و اشک می ریخت .

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی شخصیتی مخلص، ولایی و مطیع ولایت بود و به حکم آیه " یَـٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ " عمل کرد و به همین دلیل هم در تاریخ ماندگار شد.

سردار ارجمندفر ادامه داد: وقتی داعش به چند صد متری کاخ بشار اسد رسید و رئیس جمهور سوریه تصمیم به خروج از کاخ خود گرفت، سردار سلیمانی به بشار اسد گفت که رهبری فرمودند؛ تو باید بمانی و رئیس جمهور سوریه نیز از رهبری اطاعت کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: داعش با شعار اسلامی به میدان آمد اما به هیچ یک از احکام دینی پایبند نبود و به ادیان الهی نیز احترام نمی گذاشت و تلاش داشت هر کجا شعاری از اسلام و دین باشد نابود کند. قساوت قلب در این گروه تروریستی به حدی بالا بود که به روی کودکان و زنان اسلحه کشیدند و آن ها را قتل عام کردند.

وی با بیان این که سردار سلیمانی باور و یقین کامل به ولایت داشت و به تکلیف خود در این راستا عمل می کرد، ادامه داد: هشتاد درصد سوریه به دست داعش سقوط کرده بود و این حاج قاسم بود که مردم سوریه و نیروهای مردمی را جمع و سازماندهی کرد و اجازه نداد داعش و استکبار جهانی به خواست خود در جهت ویران کردن کشورهای اسلامی و در راس آن جمهوری اسلامی دست یابد.

سردار ارجمندی فر تصریح کرد: داعش تلاش داشت حرم های اهل بیت علیهم السلام را تخریب کند اما با فتوای مرجعیت دینی و شیعی و مدیریت حاج قاسم سلیمانی جلوی آن ها گرفته شد و مردم سوریه و عراق قدردان نیروهای ایرانی و سردار سلیمانی بودند و هستند.

وی با بیان این که شهید شجاعی از شهدای مدافع حرم اهل تسنن بوکان مهم ترین آرزویش شهادت در مسیر خداوند بود، گفت: تربیت یافتگان مکتب حاج قاسم در همه امور خدا را می دیدند.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با بیان این که فرهنگ مقاومت را حاج قاسم در سوریه و عراق نهادینه کرد و ستاد پشتیبانی جنگ راه انداخت، گفت: حاج قاسم یک دیپلمات قوی بود؛ هنگامی که با پوتین جلسه داشت متقاعدش کرد که اگر داعش موفق شود تبعاتش دامن گیر روسیه هم خواهد شد .

وی با بیان این که حاج قاسم به همه امور نیروهای تحت امرش رسیدگی می کرد، افزود: به برکت رشادت های شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی به عزت دست یافت و آمریکا روز به روز ذلیل تر می شود و ما در اثر باور داشتن حکومت الله بر عالم پهباد آمریکایی را به زمین نشاندیم و هرچه رییس جمهور آمریکا درخواست استرداد داد قبول نکردیم و در دفعه ای دیگر هم پهباد دیگر آمریکا را زدیم نتوانستند غلطی بکنند

سردار ارجمندی فر تصریح کرد: امروز آمریکا نگران پهبادهای هوشمند ایرانی است که به دست روسیه نیفتد.

وی با بیان این که وقتی اربیل در آستانه سقوط بود حاج قاسم به دادشان رسید، گفت: مسئولین اقلیم کردستان عراق نمک خوردند و نمکدان شکستند و در اغتشاشات اخیر دیدیم که گفتند اگر کومله و دموکرات شهری یا اداره ای را تصرف کنند ما هم وارد شویم .

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) افزود: در فتنه احزاب و جنگ ترکیبی جدید ، قرارگاه حمزه سیدالشهدا با اقتدار مواضع دشمن را با موشک و پهباد در هم کوبید و عده ای در داخل برای همراهی با دشمنان بیانیه می دادند و وقتی از آن ها سوال می کردیم چرا این کار ها را می کنید، می گفتند، ما فکر کردیم کار نظام تمام است، مگر با اینهمه مردم بصیر و در میدان کشور سقوط می کند ؟ و ما امروز در اوج عزت هستیم و دشمن از همین می ترسد و باید در فتنه ها ، ولایت را دیدبان قرار دهیم .

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha