یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ محمود سنگابی گفت: در زمانی که توان نیروهای عراقی در مبارزه با داعش تحلیل می رفت این سردار حاج قاسم سلیمانی بود که به داد مردم عراق و اقلیم کردستان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، محمود سنگابی از فرماندهان پیشمرگ های کُرد عراق و همرزم شهید سلیمانی امروز در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در سالن ورزشی آزادی شهر سنندج برگزار شد، عنوان کرد: حضور مجاهدانه سردار قاسم سلیمانی باعث شد که دشمنان اسلام و انسانیت نتوانند که به ناموس کُردها تجاوز کنند و این بسیار ارزشمند است.

وی افزود: در زمانی که توان نیروهای عراقی در مبارزه با داعش تحلیل می رفت این سردار حاج قاسم سلیمانی بود که به داد مردم عراق و اقلیم کردستان رسید.

این همرزم شهید سلیمانی اظهار کرد: در جبهه هایی همانند جبهه هولیر، خانقین و... حاج قاسم توانست داعش را با شکست های بزرگی روبرو سازد و باید شهید سلیمانی را ناجی این مناطق دانست.

سنگابی خاطرنشان کرد: به جرأت می توان گفت که این جمهوری اسلامی و شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بودند که داعش را به معنای واقعی زمین گیر کردند.

در ادامه این مراسم، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: حاج قاسم دارای شخصیتی والا و منحصربفرد بود تا جایی که این شهید بزرگوار مورد توجه دوستان و دشمنان در دنیا بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهید سلیمانی در بُعد اخلاقی و انسانی شخصیتی بارز بود و در حوزه نظامی نیز یکی از نوابغ بود که جان خویش را برای اقتدار اسلام و این انقلاب فدا کرد.

این فرمانده نظامی ادامه داد: مبارزات شهید سلیمانی علیه جریانات تکفیری و داعش باعث شد که او به یک شخصیت جهانی و آزادیخواه تبدیل شود و امروز از این شهید به عنوان دشمن استکبار و استعمار نام برده می شود.

سردار حسینی گفت: کارهای بزرگی که شهید سلیمانی در منطقه برای ایجاد آرامش و صلح انجام داد، باعث شد که نام این سردار برای همیشه تاریخ جاودانه بماند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهید سلیمانی در میدان نبرد بسیار متفکر و با هوش عمل می کرد و توانست وعده ای که برای سرکوب گروهک تروریستی داعش در ۳ ماه را داده بود، عملی کند و این نشان می دهد که این سردار مرد عمل به معنای واقعی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha