یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه هشترود گفت: مردم در قبال حاج قاسم سنگ تمام گذاشتند، مسئولان هم باید با خدمت به مردم و تکریم آنها بتوانند دِین خود را به شهید سلیمانی و دیگر شهدا ادا کنند چراکه در مکتب شهید سلیمانی «مسئول» نوکر مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز؛ حجت الاسلام حسن جعفریان امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور هشترود برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی مردی بود که خواب را از چشمان دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ربوده بود و داعش را با همه توان و قلدری ظالمانه ای که داشت بر زمین زد و نابود کرد. شهید سلیمانی در طول عمر با برکت خود با حضور مستقیم در عرصه های مختلف دفاع از میهن و حل مشکلات به عنوان مرد عمل در میدان های سخت خوش درخشید.

وی افزود: حاج قاسم انسان مخلصی بود که همواره در روزهای سخت با بهره گیری از ویژگی ولایتمداری به عنوان الگوی شاخص و برجسته اخلاق و منش انسانی در راستای مبارزه با استکبار گام برداشت و همواره موجب عزتمندی اسلام و انقلاب و سیدالشهدای جبهه ایثار و مقاومت بود.

جعفریان ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی یک مکتب است و مسئولان باید به معنای واقعی این شهید بزرگوار را الگوی عمل خود قرار داده و صرفا پشت عکس شهید سلیمانی خود را پنهان نکنند.

امام جمعه هشترود تأکید کرد: شهید سلیمانی یک مسئول پُرکار و کم حرف و کم هزینه بود، اما مسئولانی داریم که بصورت مکرر مسافرتهای درون استانی و برون استانی غیرضروری با هزینه بیت المال انجام می دهند که هیچ فایده ای برای آن منطقه ندارد.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران غیربومی پروازی در محل کار خود سکونت داشته باشند تا بتوانند به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

جعفریان تصریح کرد: مردم در قبال حاج قاسم سنگ تمام گذاشتند، مسئولان هم باید با خدمت به مردم و تکریم آنها بتوانند دین خود را به شهید سلیمانی و دیگر شهدا ادا کنند چراکه در مکتب شهید سلیمانی «مسئول» نوکر مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha