دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار اسدی

حوزه / معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: امروز رزمندگان اسلام همان مسیر مکتب سیدالشهدا(ع) در کربلا را طی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار محمد جعفر اسدی معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص)، پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هفدهمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سلیمانی، اظهار داشت: شخصیت این شهید والا مقام چند بُعدی است و به همین علت از ایشان به عنوان یک مکتب زنده یاد می‌شود.

سردار اسدی افزود: رفاقت و دوستی سردار سلیمانی با سردار کاظمی الگویی برای جوانان و رزمندگان امروز است که بدانیم در هر زمانی، ظرفیت‌های انسانی و جهادی می‌تواند زنده باشد.

وی تصریح کرد: امروز رزمندگان اسلام، همان مسیر مکتب سیدالشهدا(ع) در کربلا را طی می‌کنند و همواره به دنبال زنده نگاه داشتن اسلام هستند.

در این مراسم از تصویر گرافیکی دو یار شهید با حضور فرزند شهید کاظمی و سردار محمد جعفر اسدی هم رزم شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در دانشگاه حضرت امیرالمومنین(ع) اصفهان رونمایی شد.

این اثر گرافیکی به سفارش سایت شهید کاظمی و با ایده پردازی و به روزرسانی یکی از تصاویر دفاع مقدس شهیدان سلیمانی و کاظمی صورت گرفت که با تکنیک نقاشی دیجیتال تولید شده است.

مسیر رزمندگان اسلام، همان مسیر مکتب سیدالشهدا(ع)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha