شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تصاویر:برگزاری سومین سالگرد شهادت سردارسلیمانی  در آموزش وپرورش آران وبیدگل

حوزه / مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه و فرهنگیان در اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امروز در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در نمازخانه اداره آموزش و پرورش آران وبیدگل برگزار شد، گفت: ایمان و اعتقادات درست، عمل صالح و محبت به مردم از مهمترین عوامل محبوبیت سردار شهید است.

امام جمعه آران و بیدگل، حرکت در مسیر اسلام و ولایت را از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود: خدایی بودن هدف و مسیر شهید سلیمانی موضوعی بود که موجب عزیز شدن این بزرگوار بین مردم، بزرگان، اولیا الهی و شهدا شد و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری از تفکر و اخلاق و منش این شهید بزرگوار به عنوان مکتب نام می برد.

وی با تاکید بر نهادینه سازی تفکر سردار سلیمانی در بین جوانان، اظهار کرد: آموزش و پرورش و دانشگاهها در بحث اعتقادات دانش آموزان و دانشجویان کوتاهی کرده اند.

حجت الاسلام سلیمانی، بر لزوم شبهه زدایی دانش آموزان تاکید کرد و افزود: اگر یک مبلغ دینی و معلم نتواند جواب صحیح راجع به معاد، توحید و نبوت را به نسل جوان بدهد قطعا در اعتقادات جوان شبهه ایجاد خواهد شد.

مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، اجرای سرود، دکلمه و سخنرانی رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام

فرهنگیان آران و بیدگل در سوگ حاج قاسم گریستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha