دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فاضل

حوزه/ در ادامه طرح صندلی داغ، از مدیر حوزه های علمیه خواهران دعوت بعمل آمده تا با حضور در صندلی داغ، پاسخگوی سوالات مخاطبان باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره آموزش و فرهنگ‌سازی فضای مجازی حوزه های علمیه خواهران با هدف آشنایی هر چه بیشتر طلاب و اساتید با مسئولین و ایجاد فضایی صمیمانه برای تعامل و طرح سوالات، مشکلات و نظرات خود، برنامه ای را با حضور مسئولین در شبکه کوثرنت با عنوان «صندلی داغ» اجرا می کند.

در این برنامه که هر نوبت با حضور یکی از مسئولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در شبکه کوثرنت برگزار می‌شود، طلاب و اساتید و کادر در طول برنامه می توانند سوالات خود را در قالب نظر، ذیل پست صندلی داغ مطرح ‌کنند که میهمان برنامه، روزانه به سؤالات پاسخ خواهد داد.

میهمان این هفته صندلی داغ کوثرنت، حجت الاسلام والمسلمین فاضل، مدیر حوزه های علمیه خواهران هستند که از تاریخ ۱۸ تا ۱۹ دی ماه در این برنامه حضور دارند؛ از این رو علاقه‌مندان جهت طرح سوالات و نظرات خود و گفت‌وگو با میهمان برنامه می‌توانند در زمان مذکور به شبکه کوثرنت، قسمت رواق، مراجعه کنند.

زمان شرکت در طرح، یکشنبه و دوشنبه ۱۸ و ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ و از طریق https://kowsarnet.whc.ir/thewire/view/۴۳۹۰۳۳۳۶ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha