یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) تبریز گفت: مراسم یادواره مردمی شهید سید مجتبی نواب صفوی با سخنرانی محمد مهدی عبدخدایی دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام روح الله بجانی مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، اظهار داشت: دوشنبه ۲۶ دی ماه مراسم یادواره مردمی شهید سید مجتبی نواب صفوی با سخنرانی محمد مهدی عبدخدایی دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بجانی ادامه داد: شهید نواب صفوی به عنوان ستاره درخشان روحانیت مجاهد در آسمان می‌درخشد و طبق تعبیر امام خامنه‌ای، ایشان اولین جرقه انقلاب بود.

وی ادامه داد: نواب صفوی شخصیتی برای همه اعصار است، عده‌ای نواب را فقط با اعدام انقلابی‌اش می‌شناسند در حالیکه نواب صفوی یعنی از خودگذشتگی برای اسلام و اعتلای پرچم اسلام و اگر نواب در دوران انقلاب اسلامی و حکومت ولایت فقیه بود، تمام تلاش خود را برای حراست از این حکومت انجام می‌داد تا همه مجاهدان به آرزویشان که تشکیل حکومت جهانی موعود است، برسند.

عضو شورای مشورتی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی ادامه داد: اگر نواب امروز زنده بود، آن قلم تیزش با هوالعزیز آغاز می‌شد و رسانه‌ای برای دفاع از حقوق مستضعفین عالم می‌شد و همه دردمندان را به یاری پروردگارشان امیدوار می‌کرد.

حجت الاسلام بجانی افزود: شخصیت نواب بخشی از شخصیت عالم و روحانی انقلابی است که باید امروز با ارج نهادن به آن، این گمشده را در شخصیت‌مان احیا کنیم.

مدیر مرکز تحقیقات و پژوهش نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، از اساتید و طلاب دعوت کرد تا اگر مقاله و یا اثری در خصوص این شهید والا مقام دارند به مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha