دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کتاب

حوزه/ در آیین بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی از ویژه‌نامه بزرگداشت شخصیت اخلاقی و تبلیغی بزرگان حوزه علمیه خراسان با عنوان «المرابطون» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، مراسم بزرگداشت استاد اخلاق، حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جعفر طباطبایی، امروز در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

در این مراسم از ویژه‌نامه بزرگداشت شخصیت اخلاقی و تبلیغی بزرگان حوزه علمیه خراسان با عنوان «المرابطون» که نخستین شماره آن به بزرگداشت شخصیت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی پرداخته رونمایی شد.

در نخستین شماره این ویژه نامه گفتارهایی از آیات سید احمد علم الهدی، مصطفی اشرفی شاهرودی، سیدجعفر سیدان، محمد مروارید و حجج اسلام والمسلمین احمد مروی، محمد کاظم راشد یزدی، سیدمحمود مرویان حسینی، سید حسن وحدتی شبیری و دیگر شخصیت های ممتاز و برجسته کشور عنوان شده است.

«مقدمه»، «زندگی نامه»، «به زبان و بیان بزرگان»، «سلوک اخلاقی»، «سلوک تبلیغی»، «سلوک انقلابی»، «گفتگو و گفتار» و «خاطرات» از جمله بخش های این شماره ویژه نامه هستند که به تبیین سیره و عرصه زندگی حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی که عمری مجاهدت در راه تعالی اسلام و ارزش های انقلاب و نظام دارد، پرداخته است.

این کتاب حاصل و ثمره مبارک گفت‌وگوی با شخصیت های نزدیک مرحوم طباطبایی، شاگردان و ارادتمندان ایشان است که سال ها در سنگر حوزه علمیه خراسان و مکتب امام صادق(ع) توفیق تلمذ یا ارتباط صمیمانه با او را داشته اند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha