شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشریه فرانسوی شارلی ابدو

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی در اهانت بی شرمانه به مقام معظم رهبری اعلام داشت که این اقدام گستاخانه و بی شرمانه نشانه بارز انحطاط جبهه باطل و اضمحلال قریب الوقوع آنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در محکومیت اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی در اهانت بی شرمانه به مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهانت وقیحانه استکبار جهانی که به واسطه نشریه مزدور فرانسوی به ساحت ولی امر مسلمین جهان و نائب الامام المنتظر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) -که قطعاً و یقیناً این اهانت علتی جز استیصال استکبار جهانی در مقابل رهبری و زعامت داهیانه این فقیه خردمند، آگاه و مقتدر در جبهه حق تحت عنایت خاصه حضرت بقیة الله اعظم (ارواحنا فدا) ندارد- خشم همه حق طلبان و آزادی خواهان جهان و در رأس آن ها مردم ولایتمدار ایران اسلامی را برانگیخته است.

به آنان میگوییم طبق وعده الهی؛ "یرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ" این اهانت وقیحانه شما به ساحت ولی امر مسلمین، نتیجه عکس خواهد داد و بدانید شکی در این نیست که انحطاط جبهه باطل به سرکردگی مستکبران نزدیک است و این مسأله از رفتار پست و مذبوحانه و موهن جریان استکبار به خوبی قابل مشاهده است.

اکنون در این برهه ی حساس که لحظه به لحظه به انحطاط هیمنه پوشالی جریان استکبار در منطقه و جهان نزدیک تر می شویم، لازم است در پاسخ به لجن پراکنی به ساحت مرجعیت و امامت؛

۱- امت اسلامی به ویژه علماء و شخصیت های تأثیرگذار دینی و سیاسی، در جغرافیای گسترده اسلام قیام کرده و پاسخی قاطع و پشیمان کننده به این اقدام دهند.

۲-مسئولین مربوطه در رأس آنها دستگاه دیپلماسی، پاسخی قاطع و عاجل در نظر گرفته و هیچ گونه مماشاتی را در این خصوص در نظر نگیرند.

۳-برادران مجاهد و مبارز ما در سرتا سر جبهه مقاومت در پاسخ به این هتک حرمت، پاسخی را در نظر داشته باشند تا هر چه زود تر شاهد وعده الهی باشیم که "...ان الارض یرثها عبادی الصالحون"

و در نهایت این مصیبت وارده را با قلبی اندوهگین به محضر قطب عالم امکان، حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تسلیت عرض می نماییم.

انا من المجرمین منتقمون

و السلام علی من اتبع الهدی

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرزندان فرانسوی امام! CA ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    ترجمه فیس face یعنی چهره، و بوک book یعنی کتاب. مشتاق چهره و کتاب دوست هستیم یا دشمن؟ ما از پیام رسانها و محصولات نا أمن و نا پاک دشمن/غرب استفاده و حمایت نمیکنیم! با فیسبوک قاسم هم با فیس و هم با بوکِ فرزندان روح الله جهان آشنا می شویم! حاج قاسم گفت:«هر كس به مدار مغناطيسی علی‌ بن‌ ابی‌طالب (ع) نزدیکتر شد، اين مدار بر او اثر می‌گذارد؛ او کمیل‌ بن‌ زیاد می‌شود، او ابوذرغفاری می‌شود، او سلمان پاک می‌شود.» به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، «ژروم ایمانوئل» معروف به «کمال کورسل» ۹ آوریل ۱۹۶۴ در پاریس از مادری فرانسوی و پدری تونسی چشم به جهان گشود. پدرش با نام محمد از مهاجرین تونسی بود که برای کار به فرانسه آمده و در همانجا ماندگار شده بود. ژروم به تبعیت از مادرش آیین مسیحیت را برگزیده بود. وی در دوران نوجوانی سفری به تونس داشت و در آنجا با اسلام آشنا شد و در سن ۱۷ سالگی به دین مبین اسلام و مذهب اهل تسنن گرایش یافت. اندکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با شنیدن سخنرانی‌های حضرت امام (ره) که به زبان فرانسوی ترجمه شده بود، جرقه‌های عدالت خواهی در ذهن کمال زده شد و با آشنایی با دانشجویان ایرانی پیرو خط امام مقیم پاریس، حضور در برنامه‌ها و مراسم‌های کانون دانشجویان ایرانی بخش جدایی ناپذیر زندگی ژروم شد و تحت تأثیر معارف نورانی دعای کمیل، شیعه شد. به گزارش خبرگزاری حوزه، (پاریس تا قم؛ راز کمال طلبه شهید فرانسوی چه بود؟ https://hawzahnews.com/x5C48)، پس از آنکه در جلسات دانشجویان مسلمان پاریس عبارات بی نظیر دعای کمیل را شنید، ژروم مذهب تشیع را برگزید و شیفتگیش به امیر المومنین (ع) سبب شد کُنیه ی أبو حیدر را برای خود انتخاب کند. به من بگویید أبو حیدر، من دوست دارم نامی از حضرت علی (ع) روی من بماند! ما طلبه هستیم (در کل جهان!) 🇮🇷🌏🇵🇸 طلبه و طالب علم امام... امام علی بن ابی طالب! واقعاً دشمن ما میلیونها سلیمانی را در سرا سر جهان نمیبیند و نمیشنود؟! «وای به حال کسی که قرآن را کوچک بشمارد‌! وای به حال کسانی که عدیل قرآن را نشناسند و نسبت به آنها کورباطن باشند، که قطعاً نسبت به قرآن هم کورباطن خواهند بود» ( آیت الله بهجت). يَوْمَ نَدْعُو كُلَّ أُنَاسٍ بِإِمَامِهِمْ فَمَنْ أُوتِيَ كِتَابَهُ بِيَمِينِهِ فَأُولَئِكَ يَقْرَءُونَ كِتَابَهُمْ وَلَا يُظْلَمُونَ فَتِيلًا. وَمَنْ كَانَ فِي هَذِهِ أَعْمَى فَهُوَ فِي الْآخِرَةِ أَعْمَى وَأَضَلُّ سَبِيلًا.