دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشریه فرانسوی شارلی ابدو

حوزه/ مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه های علمیه ضمن محکومیت شدید رفتار غیراخلاقی و ضدانسانی نشریه نام برده در جسارت به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، از وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران مجدانه درخواست داریم به این عمل وقیحانه و نابخردانه پاسخ کوبنده داده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به مقام مرجعیت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ان الذین کفروا ینفقون اموالهم لیصدوا عن سبیل الله فسینفقونها ثم تکون علیهم حسرة ثم یغلبون و الذین کفروا الی جهنم یحشرون

شکست رسوا و ناامیدکننده جریان استکبار جهانی در برابر نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ و هوشیار ایران در جنگ تمام عیار ترکیبی، موجب شد تا عمق سخافت، درماندگی، بی خردی و بی اخلاقی خود را به آشکار ترین شکل ممکن نشان داده و به پندار ضعیف خود بر رخ آفتاب ایران زمین خاک بپاشند! اهانت نشریه سخیف و دون مرتبه شارلی ابدو به مقام مرجعیت مذهبی و سیاسی ایران بزرگ، از فقدان تعقل و سرگشتگی ذهنی قدرتهای استکباری در برابر اقتدار معنوی _ سیاسی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی نشان دارد. این اول بار نیست که نشریه بدنام شارلی ابدو به پشتیبانی و پشت گرمی نظام جنایتکار و پادوی صهیونیسم فرانسه تلاش کرده تا احساسات مردم مسلمان را جریحه دار کرده و به خیال خام خود علیه اسلام و ارزش های اسلامی سنگ پرانی کرده است. اهانت شنیع این مزدوران نظام سلطه به ساحت قدسی نبی اعظم صلی الله علیه و آله هنوز از یادها نرفته است.

مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه های علمیه ضمن محکومیت شدید رفتار غیراخلاقی و ضدانسانی نشریه نام برده در جسارت به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی، از وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران مجدانه درخواست داریم به این عمل وقیحانه و نابخردانه پاسخ کوبنده داده شود. در پایان با تاکید بر حمایت قاطع و ابراز وفاداری و اطاعت از مرجعیت دینی و جایگاه والای ولایت امر امت اسلامی ، از دولت فرانسه می خواهیم با مرور تاریخ دراز جنایت و نباید خود علیه بشریت، افسار سگان ولگرد خود را به دست گرفته و با عذرخواهی از ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان، برخورد قضایی متناسبی با اهانت کنندگان انجام دهد.

◄ مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha