دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جامعه مدرسین

حوزه/ دولت ضد عدالت، ضد معنویت، و ضد فرهنگ متبوع این نشریه بداند در مرداب هرزه گرایی و فساد خودساخته غرق خواهد شد و این پایان اجتناب ناپذیر بردگی و بندگی شیطان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه در محکومیت اقدام جسارت آمیز نشریه اروپایی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

غرب و رژیم‌های سکولار گرچه در مقام ادعا، شعار حقوق_بشر و آزادی سر می‌دهند؛ اما در حقیقت این دو ارزش و شعار را به اسارت در آورده‌اند و با تزویر و فریب، آن را به ابزاری جهت نیل به اهداف شیطانی خود قرار داده‌اند.

در سبک زندگی غربی دین کنار گذاشته شده تا لذت گرایی و خواست‌های نفسانی ضد انسان را جایگزین کنند. مدعیان عقلانیت، آزادی حقیقی را به مسلخ ولنگاری و اقدامات نامشروع ضد دینی برده اند و به مبارزه با خدا وفطرت قیام کرده اند.

اقدام ضد انسانی، ضد دینی و ضد اخلاق نشریه مبتذل یکی از کشورهای اروپایی در اهانت به ارزش‌های الهی همچون اهانت به پیامبر اسلام -صلی الله علیه وآله- در سال‌های پیش، به روشنی نشان می‌دهدکه آزادی_بیان امروز ابزار سرکوب حقیقت شده است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اهانت اخیر این نشریه ضد انسانی، به مقام شامخ ولایت، این یگانه پرچمدار اخلاق، معنویت، عدالت و حقوق حقیقی انسانیت در دنیای امروز را محکوم می‌کند. و از متولیان دستگاه دیپلماسی و فرهنگی کشور مؤکدانه می‌خواهد این اقدام ضد فرهنگی را مورد پیگیری_حقوقی قرار دهند و صدای اعتراض حق طلبان را به گوش جهانیان برسانند.

دولت ضد عدالت، ضد معنویت، و ضد فرهنگ متبوع این نشریه بداند در مرداب هرزه گرایی و فساد خودساخته غرق خواهد شد و این پایان اجتناب ناپذیر بردگی و بندگی شیطان است.

رهبر معظم انقلاب -دام ظله العالی- در چشم آزادی‌خواهان و حق طلبان جهان، عزیز و با عزت است. اهانت به خورشید روشن ولایت، خاک پاشی برآفتاب است که غبار آن چشم هتاکان را کور خواهد کرد. و همانا خداوند “تُعِزُّ مَن تَشاء وتُذِل‌ُّ مَن تَشاء” است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha