جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه محکومیت نشریه فرانسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان، توهین نشریه شارلی ابدو به مرجعیت و بزرگان دین و رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه‌ از گرگان، خانم حسینی واعظ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان در بیانیه‌ای، توهین نشریه شارلی ابدو به مرجعیت و بزرگان دین و رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد و آورده است: تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از درس عبارت برای دشمنان و استکبار جهانی است اما جهالت، خباثت و خوی درندگی، چشم آنان را در مقابل حقایق بسته است.

دشمنان اسلام همواره از منافذ مختلف برای حمله به ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) و نظام مقدس جمهوی اسلامی بهره برده اند تا به خیال خام خود بتواند بین مسلمانان و ملت های مسلمان شکاف ایجاد کند غافل از آنکه «وَلَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا».

نشریه هتاک شارلی ابدو به عنوان پادوی صهیونیسم و کشورهای استکباری، گوی سبقت را در توهین به مقدسات ربوده است و این بار نیز همچون گذشته در اقدامی سخیف و بی‌شرمانه به مرجعیت و بزرگان دین و رهبر معظم انقلاب توهین نموده است که موجبات تأثر و خشم دوستداران انقلاب و ملت فهیم ایران اسلامی را برانگیخته است.

دشمنان اسلام باید بدانند که هر چه بر طبل توهین و توطئه بکوبند، در عزم ملت بزرگ ایران و حتی ملت‌های مسلمان نه تنها خللی ایجاد نمی‌شود که مستحکم‌تر از گذشته از مبانی ارزشی خود دفاع خواهند کرد که تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از درس عبارت برای دشمنان و استکبار جهانی است اما جهالت، خباثت و خوی درندگی، چشم آنان را در مقابل حقایق و وحدت ملت ایران بسته است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان با محکومیت شدید رفتار وقیحانه و ضدانسانی نشریه نام برده در جسارت به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، از وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران درخواست می‌نماید تا به این عمل نابخردانه پاسخ کوبنده داده و جلوی تکرار این اقدامات توهین آمیز گرفته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha